Gençliğimi boşa harcıyormuş gibi hissediyorum, hayatı gerçekten dolu dolu yaşamak için ne yapmalıyım?

İleride dönüp baktığımda bu zamanlarımı güzel hatırlamak istiyorum ancak hiçbir şey yapmıyorum da. Ne yapmak lazım hayatı dolu dolu yaşamak için? Üni 3. sınıfım ve ailemden izinsiz şehir dışına tatile gidemiyorum hâlâ.

Gençliğimi boşa harcıyormuş gibi hissediyorum, hayatı gerçekten dolu dolu yaşamak için ne yapmalıyım?
Cevapla