20’li yaşlarımı boşa harcıyormuş gibi hissediyorum, bu yaşları nasıl dolu dolu yaşarım?

20'li yaşlarımı boşa harcıyormuşum gibi hissediyorum. Geziyorum, okuyorum, mutlu olmaya çalışıyorum ama hayatım sıkıcı gibi geliyor. Sizde de bu his var mı? Daha iyi değerlendirmek için neler yapmalıyım? Sizler neler yapıyorsunuz? Neler hissediyorsun? Pek arkadaş/akraba çevrem yok ondan olabilir mi? Ama dostlarım var

20’li yaşlarımı boşa harcıyormuş gibi hissediyorum, bu yaşları nasıl dolu dolu yaşarım?
Cevapla