Sizce olgunlaşmanın ilk basamağı tam olarak nedir, ne olunca insana olgun dersiniz?

Bu konuda birden fazla düşünce mevcut; kimi çalışmaya başlayınca olgunlaşıldığını düşünür, kimi evlenince, kimi çocuk sahibi olunca, kimi soğuk olunca, kimi çocukla çocuk olunca vs... Herkes bir şey diyor ama net bir tanımı da yok gibi...

Sizce, olgunlaşmanın ilk basamağı nedir? Hangi eşiği geçince olgunlaşmanın ilk adımını atmış oluyoruz? Nasıl insanlar sizin gözünüzde ”olgun” insandır?

Sizce olgunlaşmanın ilk basamağı tam olarak nedir, ne olunca insana olgun dersiniz?
Cevapla