Ben insanlara fazla bağlanıyorum, yapmayacağım her şeyi uğruna feda ediyorum ama karşıdan hiçbir zaman öyle bir şey göremedim belki de dünyada öyle insanlar kalmadı artık hiç
1 ay
Ben insanlara fazla bağlanıyorum, yapmayacağım her şeyi uğruna feda ediyorum ama karşıdan hiçbir zaman öyle bir şey göremedim belki de dünyada öyle insanlar kalmadı artık hiç
Öyle katılıyorum ama onlar da her zaman haklı değiller ve istemeden bilinçaltında kötü örnek olabilirler, kimse masum değil ama sevme kısmı yüksek ihtimalle öyle
Yani seven insan aşık olursa koşulsuz arkanda olabilirmi feda edermi herseyi
Aile çoğu zaman en sağlam liman olur ama koşulsuz sevgi sadece aileyle sınırlı değil 💛 Bazı dostluklar da zamanla aile kadar gerçek ve güvenli olabiliyor.
Sen şu an fazla verip karşılık göremediğin için kırılmış hissediyorsun 💔 Bu çok anlaşılır. Biraz sınır koyman gerekiyor. Herkese her şeyini verme. Değerini bilen insanlar mutlaka hayatına girecek 🌿✨
Cevap
7Cevap
ailem dahil kimsem yok.
Hayır kaldı var ama doğru kalbin doğru insana denk gelmesi gerekiyor diğer türlü ziyan oluyor insan
Karşıyı düşünme devri bitti önce kendin, ayrıca binde bir yanında olacak kişi ailenden başkası yalan
Olmaz kızlar bile parasız erkeği sevmez
Ben kaç kere para gönderdim erkek arkadaşıma hiç umrumda olmadı parası olmaması zor durumlarinda
İşte sen istisnasın benim beklentim para göndermeniz değil bugün ki imkanlarım bu onu kabul etmeleri bile yeter mesela tatile gidemiyor muyum pikniğe gideriz ya da yakınlarda denize
Evet her şey gelip geçici bir gün yaşlanınca yanında sadece seni seven o kadın ya da adam kalicak
Umarım kaderiniz güzel olur veya olsun, bu konuda çok acımasız hayat
Amin sizinde
Benim belimde emanet var kimseye ihtiyaçim yok
Eşin olmalı
Bilemedin maleseff
Olmaz niye olsunlar ki
Ama ben oluyorum
Olma
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?