Yav kadın boşanmak istiyor, boşasın ne olacak, boşanacaksa neden vuruyorsun ya da neden kıyıyorsun, o kadın anan olsaydı, bacın olsaydı kıyar mıydın? Hayır yani, kadınlarımız çiçektir, saygı ve sevgiyle (benimle evlenen yaşadı)
1 ay
Katiliyorum bosanmak isteyene neden zarar verirsin ya adam degilsin ya da o kadin kotu bir kadin kotuyse bosa adam degilsen o yuzden bosanmak istiyorsa kadin hakli bazi erkekler evlenmemeli kotu sekilde gebermeyi hakediyorlar
Evet önyargılar olmalı iyi erkekle kötü erkeği evlenecek ve evlenmeyecek erkeği ayıracak zeka olmalı kadınlarımızda yoksa haberleri görüyoruz
Toplumda erkek egemen düşünce çok köklü ve bu da şiddeti normalleştiriyor 😔 Erkek “sahiplenmeyi” sevgi sanıyor kontrolü kaybedince de öfkeye sığınıyor. Boşanmayı “erkekliğine hakaret” görüyor. Eğitim eksikliği adaletin zayıflığı ve ailelerin susması da bu düzeni besliyor. Senin bu farkındalığın çok değerli 🌸 Umarım çoğalır 💪🕊️
Cevap
2Cevap
adalet eğitim yok
Yediremiyorlar kendilerine herkes böyle düşünmüyor
Ama olmaz ki başka kadın veya erkek mi yok illa şiddetmi olmak zorunda boşa gitsin
Keşke herkes böyle dusunse
Düşünen yok işte yapacak tek şey aile eğitimi
Yanlış eğitim
Aynen öyle
Normal değil fazla
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?