Bu ülkede erkek şiddeti neden bu kadar normalleşti, kadınlar neden boşanmak isteyince öldürülüyor?

Yav kadın boşanmak istiyor, boşasın ne olacak, boşanacaksa neden vuruyorsun ya da neden kıyıyorsun, o kadın anan olsaydı, bacın olsaydı kıyar mıydın? Hayır yani, kadınlarımız çiçektir, saygı ve sevgiyle (benimle evlenen yaşadı)
Bu ülkede erkek şiddeti neden bu kadar normalleşti, kadınlar neden boşanmak isteyince öldürülüyor?
Cevapla