Ülkemizde kadin katili erkekler neden destekleniyor?

"kadın aldatmış, kadın ayrılmış, kadın yemeği tuzsuz yapmış"
Herkes bunu yapan eşini öldürse yeryüzünde çok az erkek kalırdı çünkü erkekler daha çok aldatıyor. Türkiye'de kadın olmak korkunç.
Ülkemizde kadin katili erkekler neden destekleniyor?
Cevapla