Babamın yorganımı izinsiz açması haksız mıyım?

19 yaşındayım. Kendi odamdayım mesela. Ben uzanıyorum kendi yatağımda, istemsizce böyle fark etmeden üstümü yukarıya kaldırdığımda oluyor. Hani ne bileyim, uzanırken yaylanıyorsun ya bir tarafların açılıyor illaki. Her neyse bugün babam geldi, ben bugün babama küsmüştüm, o da barışma amaçlı gelmiş, dondurma almış işte. Direkt böyle ben uzanıyorum ya, telefonla uğraşıyorum, yorganımı direkt açıp dedi ki gel kızım gel dedi. Ya ona diyorum ki sen diyorum yorganımı niye izinsiz çekiyorsun, yani ayıp diyorum, hiç sevmiyorum bu hareketlerini. Orada susuyor, hadi gel diyor. Sana dondurma aldım diyor. Tamam da yanlış mıyım arkadaşlar Allah aşkına, hani babamın ben bu patavatsızlıklarından çok sıkıldım, utanıyorum bir de bir yerim açılırken.
Güncellemeler
1 ay
Şaka da olsa bazı yorumlar çok çirkin ebeveyn bilinçsizliği diyorum. Ve bazıları da adam gönlünü almaya gelmis abartıyorsun vs ben bir kızım yetişkin bir kız babam da olsa kapıyı çalarak girmeli burası çocuk odası bide. E ben o sorada ic camasırımı değiştiriyo olsaydım ve kapıdan uzak kalsaydım nolucaktı pat diye girdi sizde hic mi utanma arlanma yok?
Babamın yorganımı izinsiz açması haksız mıyım?
Cevapla