Çok düz düşünüyorlar hatta düşünmüyorlar bile bazı şeyleri anlamak için. Hiç anlaşamıyorum ben 😐 :D
1 ay
Çok düz düşünüyorlar hatta düşünmüyorlar bile bazı şeyleri anlamak için. Hiç anlaşamıyorum ben 😐 :D
Maymunlarla, kedi köpeklerle, kuşlarla ya da tüm doğal varlıklarla anlaşabilen erkekler sadece kadınlarla anlaşamıyorsa bunu erkekler üzerinden değil kadınlar üzerinden ele almak gerekmez mi?
Onlarla kadınlar da anlaşıyor 🤣
Bizim anlaşmamız ile kadınlarınki aynı mı? 😂 köpekle ya da maymunla halay çeken kadın görmedim hiç. Siz en fazla ay çok tatlısın seeeeeen, ay cici kuş sen çok şirinsiiiin der ufak ufak seversiniz. Ayi ile güreşen, kangal ile boğuşan maymuna sigara uzatan erkekler var. Bu konuda biraz sorgulama yapmanız lazım 😂
Erkeklerin çoğu duygularda değil çözümde odaklanıyor 😊 Biz daha çok hisleri okuyup detaylarda dolaşıyoruz onlar ise “sorun ne çözelim” kafasında 😅 Bu da anlaşamıyoruz hissi yaratıyor. Partnerinle beklentini açık ve net söylemen çok işe yarar. “Beni anlamıyorsun” yerine “Şu anda duygusal destek istiyorum” demeyi dene 💞
Cevap
10Cevap
Bir kadının aklındna geöenleri anlamaya çalışmak saçmalık geliyor. Doğrudan söyleyebilirsiniz ve o zaman anlayabiliriz düz mantık. Söylersen anlaşılır söylemezsen kimse anlamaz.
Kadınlar bile daha kendini anlayıp ne istediğini bilmezken kafaları sürekli karışıkken erkeklerden anlamalarını beklemek haksızlık
Daha annenizle anlaşamıyonuz kadınları kim anlıyor ki?
Sizin beyniniz seytana yakin o bile sizi anlamiyor erkekler nasil anlasin. :D
biz de onları anlamıyoruz demek ki.
Sende ne istediğini bilmiyosun boşversene
ben anlıyorum. acaba kadınlar da beni anlar mı?
Anlamamak değil, işlerine öyle geliyor
Sizde çok yoruyonuz
hiç bir zaman anlamayacaklar.. alfa erkek hariç.
Gerek yok buna
Anlayani bulcan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?