İşyerinde ekipten birinin bana ‘yaylanma’ demesi sizce de saygısızlık mı?

İş yerinde işimi yapacağım işte onu yapıp çıkacağım vardiyadan. Ekipten çocuk bana hızlı yap yaylanma diyor. YAYLANMA? Bu nasıl bir konuşma şekli? Belki onun tarzı böyledir diyeceğim ama çok saygısızca değil mi?
İşyerinde ekipten birinin bana ‘yaylanma’ demesi sizce de saygısızlık mı?
Cevapla