İşimden birden neden çıkarıldım, performansım iyiyken beni niye gönderdiler?

Sabah işe gittim, maaş günüme daha vardı, müdür birden yatırayım dedi, ben de tamam dedim, bir işkillendim ama tavırları diğer günlerle aynı olunca sorun yok dedim. Akşam çıktım eve gittim, tam uyuyacakken sen 1 hafta tatil yap diye mesaj aldım. Sorun ne deyince sorun yok dediler.
İşimden birden neden çıkarıldım, performansım iyiyken beni niye gönderdiler?
Cevapla