Ben böyle bir çevreyle ne yapacağım?

Selamlar, dert yanmaya geldim. Ben tek başına bir şey yapmaya çekinen biriyim. Genelde yanımda biri olsun onunla vakit geçirelim isteyen biriyim. Benim enerjimle uyumlu olsun birbirimize enerji katalım isterim. (Asosyal değilim sosyal de değilim.) Maalesef ki çevrem hiç öyle değil. En yakın zamandan söz edecek olursak okulumuzda festival vardı. Arkadaşıma en azından dolaşılabilir dedim, yok ya dedi. Sınavımız vardı o yüzden ısrar da etmedim. Sonra başka bir okulda da etkinlik yapmışlar. O okulda gruplar gösteri yapmış, bizimkinde ise sadece konser ve kulüp standı var. Ben de, "be güzel yapmışlar, farklı aktivite" diye gösterdim. İlk önce ismini görüp "o nasıl isim, çok kötü" dedi. Diğer resimlere bak dedim, onlara da "kötü olmuş, hiçbir okul güzel yapmıyor" dedi (genel olarak da aşırı kötümser birisi). Ondan başka da bu kadar samimi olduğum 3 kişi var. Onlar da sevgilisiyle gider, giderlerse ki bu işleri boş iş görüyorlar.

İkinci arkadaş grubum ise pahalı kanka tayfası. Zaten hepimiz farklı şehirdeyiz, biri sadece gider eğlenir, onun da kendi arkadaş grubu var, onlarla takılıyor. Yani elde var 0. Neden bilmiyorum, benimle de dışa dönükler arkadaş olmuyor mxnxmxm. Bana eğlenceli, hadi şunu yapalım tarzı arkadaş lazım. En azından okulumdaki son festivale gitmek isterdim. Bazen çooook yalnız hissediyorum.

Bugün üzüldüğüm konu buydu. Okuyan herkese teşekkür ederim.

Ben böyle bir çevreyle ne yapacağım?
Cevapla