Eşimin işten eve akşam 8’de gelmesi normal mi, yoksa ses mi çıkarmalıyım?

Eşim kendi işini yapıyor, herkes çıktıktan sonra çıkıyor ve eve 8'de geliyor, ben takmıyordum fakat bunları takan kadınlar var, iş yerinde olduğunu biliyorum. Eşimin eve 8'de gelmesi normal mi? Ofiste olduğunu biliyorum ama anormal mi bu, yoksa ses mi çıkarmalıyım?

Eşimin işten eve akşam 8’de gelmesi normal mi, yoksa ses mi çıkarmalıyım?
Cevapla