Eşim sabah işe 8 de gidiyor gece 12 de 1 de veya 2 de geliyor. Yeni evliyiz geldiğinde doğru düzgğn konuşmuyor tv izliyor yatıyor?

Ek işte çalışıyor. İlgisiz çok. Tam düzelttik demiştik bu çalışmaya başladı yine içine gömüldü. Çok yalnız hissediyorum kendimi. Haksız mıyım? Gelince benimle mubabbet sohbet etmesi gerekmez mi? Özellikle erkekler cevap verebilir mi

Eşim sabah işe 8 de gidiyor gece 12 de 1 de veya 2 de geliyor. Yeni evliyiz geldiğinde doğru düzgğn konuşmuyor tv izliyor yatıyor?
Cevapla