Arkadaşlar eşim 2 iş yapiyor gece 2 de başliyor yedek işe sonra sabah 7 de kaynakci olarak akşam 16:30 kadar calişiyor?

2 gündür 3 saatlik uyku ile az uyuyor çok calişiyor neyse bugün işden geldi ben yorgundum krizimizi akdi gitti bana baklava almaya. Geldiler sonra çocuk kafasini vurdu ben ağladim baya fena burdu eşim hastaneye gitmeye gerek yok dedi. Sonra beraber gidelim dedim. Sinirlendi uyumaktan maf oldum ben aşiri uykum var yorgunum acim bittim ben tek gide bilirdin bağirdi. 4 saat boyunca söylendi. Üstüne ben çocuk kafasini vurdu diye ağladim 2,5 yaşinda çocuğa kizmaya başladi annen senin yüzünden ağliypr diye. Bana hiç normal gelmiyor. Sonra çocuğa daha koşmak yok yasak dedi aşiri gicik davrandş çocuk ztn kafasini vurmu şokta canı scimiş birde çocuğu azarladi. Bana da demediğini birakmadi deliye döndü resmen ayağiyla ayağima vurdu baya deliye dmndğ. Ben işimi kaybedemem uykusuzluktan ölüyorum diye. Bana hiç normal gelmedi hareketleri endişe etmem gerekiyor dime?
Arkadaşlar eşim 2 iş yapiyor gece 2 de başliyor yedek işe sonra sabah 7 de kaynakci olarak akşam 16:30 kadar calişiyor?
Cevapla