Eşim kendi işini yapıyor eve 8 de geliyor?

Arkadaşlar sizce sekizde gelmesi normal mi ofiste duruyor yani öyle bakkal falan değil akşam geç kapatabilecek bir dükkanı yok ofiste duruyor ilaç firması işletiyor ama akşam sekizde geliyorum bu normal mi bütün herkes işten çıkıyor en son o çıkıyor ortada çıkıyor işten erkenden en son o çıkıyor

Eşim kendi işini yapıyor eve 8 de geliyor?
Cevapla