Kendime çok yükleniyorum bana manevi olarak destek olur musunuz?

Bu ara biraz maddi olarak sıkışıktım, kendimi tutmaya çalıştıkça daha çok masraf çıktı. Daha çok harcadım. Dün ekstre kesilince biraz rahatladım diye abur cubur alayım dedim. 500 küsur lira tuttu. Bu kadar tutacağını bilsem sadece ihtiyaçlarımı alırdım deyip kendime kızmaya başladım. Eskiden böyle değildim, savururdum resmen. Şimdi neden kendime bu kadar yükleniyorum? Altı üstü cips vs. aldım. Nasıl geçer bu his? Sürekli para kazanmaya çalışıyorum, çok yoruldum
Kendime çok yükleniyorum bana manevi olarak destek olur musunuz?
Cevapla