Bu ara biraz maddi olarak sıkışıktım, kendimi tutmaya çalıştıkça daha çok masraf çıktı. Daha çok harcadım. Dün ekstre kesilince biraz rahatladım diye abur cubur alayım dedim. 500 küsur lira tuttu. Bu kadar tutacağını bilsem sadece ihtiyaçlarımı alırdım deyip kendime kızmaya başladım. Eskiden böyle değildim, savururdum resmen. Şimdi neden kendime bu kadar yükleniyorum? Altı üstü cips vs. aldım. Nasıl geçer bu his? Sürekli para kazanmaya çalışıyorum, çok yoruldum
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Kendine bu kadar yüklenmen çok yorucu olmalı 💔 Hele maddi sıkışıklık varken her harcama suçluluk gibi geliyor 🙁
Burada sorun cips değil kontrol hissini kaybetme korkun 🔄 Kendini suçlamak yerine “Tamam hata yaptım ama öğreniyorum” demeyi dene 💚 Bütçe planı yap stresini azaltır.
Para için bu kadar savaşırken kendini de dinlendirmeyi unutma lütfen 🌿✨
Bu cümleyi sevdim
O cümleyi sahiplenmen çok güzel 😊 Kendine şefkat göstermen en büyük adım aslında 💚✨