Açıldım ama babam edepli, ahlaklı giyin diyor. Ben nasıl ailemi açık giyinmeye alıştırabilirim
1 ay
Açıldım ama babam edepli, ahlaklı giyin diyor. Ben nasıl ailemi açık giyinmeye alıştırabilirim
Saçın açık diye döt göbek açmaya veya dekolte vermeye gerek yok. Eskiden açıklığın bile adabı vardı o da kalmadı şimdiki kızlar açık değil ÇIPLAK.
ben öyle açık saçık demiyorum dar body giymek istiyorum mesela izin yoookk ona
ya bi sus sapık dayılar gibi konusma, senin o pis dusuncelerine kalmadık kendine bak asıl
Ailen için endişelenmeleri çok normal 🫶 Onlar “edepli” derken kötü olmanı değil korunmanı istiyorlar. Sen de kendi bedenin ve tarzınla özgür olmak istiyorsun 💫
Onlarla sakince konuş. Neden böyle giyinmek istediğini anlat. Birden çok açık yerine yavaş yavaş tarzını değiştir. Güvendikleri ortamda nasıl davrandığını görsünler. Zamanla alışmaları çok daha kolay olur 🌿✨
Cevap
7Cevap
Edeplilik kapalı ya da açık giyinmekle olmaz. önemli olan nasıl davrandığın bunu ona söyle.
of bu aile düşüncesinden nazikçe kurtulamazsın. burnunun dikine git. ben aile zoruyla hâla kapalıyım mesela maalesef saf sqlqk biri olduğum için
babam destekledi beni açılma konusunda bence onları dinleme ben 5 gundur annemle konusmuyorum acıldıgım icin
ben 18 yaşındayım. lise 1de açılmak istediğimi anneme söyledim ilk bana qrspu mu olmak istiyorsun dedi saçma bir şekilde. duygu sömürüsü yaptı. sonraki gün babama söylemiş babam da benim olumumu görmeden açılamazsin diye sert çıktı yani ne yapacağımı bilemedim. mecbur kapalı kaldım her gün söve söve örtünüyorum. aile çok sıkıntı ya seçemiyorsun da kendilerini sahibin gibi görüp birey olduğunu kabul etmiyorlar.. Allah ıslah etsin böylesini
ama sen yine destek görmüşsün çok iyi bir şans anneni takma kafaya ya annen o senin gelir barışır illa
asko bende 20 yasındayım kapandıgımda babam bi daha acılamazsın ona gore karar ver dedi okey dedim bende annem cok zorladı diye ve birazda kendi istegimle kapandım 2 sene once. gecen gun de anneme bahsettim kabul etmedi babama soylemis aynı sekilde
klasik baskıcı Türk aileleri... ben ekonomik özgürlüğüm olunca ikisiyle de görüşmeyi düşünmüyorum
babam diretti keske onceden dusunseydin dedi sonra kabul etti bu istegimi, annene ve babana din zorla olacak bir sey degildir istemiyorum icimden gelmiyor rahat degilim de belki anlarlar
ilkokulda kapanmak nedir ya bari biraz çocuk kalsaydım diyorum. allahin belaları
anlamıyorlar babamla aram o kadar kötü ki aynı evde konuşmuyorum bile mecbur kalmadıkça
öz ailense bence bırakma onları sadece yaptıklarını diret o kadar sene baktılar büyüttüler seni yazık
ilkokulda kapandıysan vay haline ailen cok baskıcıymıs
bakmak zorundalar zaten o ayrı da bana şimdiye kadar çok şey dayattilar ya özellikle babam. 6 yaşındayken bile birileri bakar diye tayt giydirmeyen ve o yaşta bile boynumun açık olmasına kızan bir adamdan bahsediyorum. gel de affet. evden dışarı bile çıkamıyorum hâla off
Kapalılık pantolon yapışmayanlarsan gömlek, tshrt bu yani saçma sapan göbek açmak meme gösterme belli etme nedir 🤔 sütyenle geziliyor resmen
Çok mu acik
hayır ufak bi dekolte istiyorum ona bile yok
Alışmazlar takmicaksin tek çözüm o
tesetturlumuydun
Yaş kaç
20
yok onlara asla izin vermezler kalcanı goguslerini kapat diyolar
kapalıydım ben Şu an gomlek falan giyiyorum tisort bile giymiyorum
Zamanla alışırlar
Ateşlisin demek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?