Eşim önemli günlerde kavga çıkarmak gibi bir huyu var, özel gün oldu mu kavga eder. Bugün evlilik yıldönümü, işten geldi evde kaos yarattı. Benim doğum günümde annem pasta almış, doğum günü yaptı diye kavga etti benimle.
1 ay
Cevap
20Cevap
seni sevmiyor demek
Benim gibi 😀 ben de sevgililerime her hediye alisimin birkaç saat sonrasında kaos cikartirim. Dedikleri şey şu "ne zaman hediyelessek sanssizliklar bizi kovalıyor, hediyeye gerek yok huzurumuz olsun yeter" 😀
Otur açık açık konuş sınırlarını belirt
Bilerek yapıyordur kutlamamak için bunun farkında olduğunu suçlamadan laf cambazlığı ile ayıktır
Boşan valla huzura erersin böyle adam mı olur
Çok ergence yaşlar kaç ve evlilik yıl dönümünde seni yemekten sonra evire çevire becermek varken kavga etmek nedirr
İlk evlilik yıldönümü de kuzeni ile uyudu
E yok artık kuzeni kadın mı ve sende bakımlı ve güzelsin demi bugün içinde ayrı hazırlanmışsındır zaten
Bu gece de seninle aynı yatakta değil galiba ve seni böyle bir gece de kendinden geçene kadar becermedii
Erkek
Niye böyle yapıyor ki özel anı özel değerlendirmek gerekir
Hediye almamak için yapıyor uyanık:) başka nedeni yok
Boş adam genelde kadın kavga çıkarır
Valla ben tirip atmam kocam atar
Cimri mi la bu
Aksine savurgan
İyiki doğdun nice guzel gunlere kaç yaşında oldun
Hediye almamak için😄😄
Annemin doğum gününü kutlamaya bile gidemedim kendi yüzüne
Hediye bişey almamak içindir
Ateşli oluyoddur sonu
Senin bu konuda bir fikrin var mı
Bizde evliyiz özel günlerde mutluyuz o ise bakarız bu nasıl bir adam seninkide cins bişey çıktı
Unutuyo mu ondan mı acaba
Yok sevmiyor benimde o gün mutlu olmamı istemiyor
Ona formülü uygula
Nasıl yani
Ona formülü uygula bi daha asla yapamaz
Boşanma kurtul
Hediye almama taktiği
Niye böyle yapıyor ki
yatak uyumunuz yok diye yorumladım
Doktora gitsin idrar yolları sorunlu belli
Eşin cimri bir oe
Yok hatta savurgan
Eşin nalmi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Özel günlerde kavga çıkması çok can yakıcı bir durum 💔 Bu tavır çoğu zaman bastırılmış öfkenin ya da kıskançlık duygusunun özel günlerde patlaması oluyor. Kendini değersiz hissettiriyor farkındayım 🥺
Sakin bir zamanda onunla konuşup bunun sende nasıl bir iz bıraktığını anlat. “Özel günler benim için değerli ve seninle huzurla geçirmek istiyorum” de 💬 İstersen çift terapisi de düşünebilirsin. Yalnız değilsin 🌿💚