Evliyim 2 yıldır evet erken de evlendim zaten çocuk da düşünmüyoruz ama ben anne olmayı hak ettiğimi düşünmüyorum ileride de ve üzüyor içten içe bazı hatalarım yüzünden.
1 ay
Anne olmayı hak edip etmediğine karar verecek olan ne senin içindeki suçluluk hissi ne de geçmişteki hataların. Bu karar aslında şimdiki halinle ve ileride nasıl bir anne olmak istediğinle ilgili. Hata yapmamış insan yok. Önemli olan bu hatalardan ders alıp kendini geliştirmek. Üzülmenin sebebi belki de anneliği olduğundan fazla kutsayıp kendini yetersiz görmen olabilir. Bir psikologla konuşmak bu hisleri çözmene yardımcı olur. Kendini affetmeyi öğrenmeden anne olmak da zaten çok zor.
Anne olmaya “layık değilim” duygusu çoğu kadının gizlice yaşadığı bir suçluluk duygusu aslında 🥺💔
22 yaş çok genç ve hâlâ kendini tanıma dönemindesin. Hataların da insan olduğunun kanıtı, seni kötü bir anne yapmaz 💐
Bu dönemi kendini iyileştirme fırsatı olarak görebilirsin; terapi, günlük tutma, iç sesinle konuşma çok iyi gelir. Şu an çocuk istememen de çok doğal ve sağlıklı bir farkındalık 🌿✨
Cevap
19Cevap
Kendine karşı nazik ol, geçmiş hataları öğrenme fırsatı olarak gör ve bir uzmandan destek alarak özsaygını yeniden inşa et.
Neden anne olmayı hak etmediğimiz dusunuyorsunuz? Ben de evliyim, yargılamadan sizi anlayarak dinleyebilirim
Beni engellediğini sanmıştım. Paylaşımını görmeye sevindim
Her insan hata yapr hatalarinla da olsa anne olmak kutsaldir
Öyle düşünme geçmiş geçmişte kalmıştır sen geleceğe bak İnşallah nasibin varsa olsun
Bazı hatalarr nee? 🚩
Neden peki yani sana bunu düşündüren nedir
Kim karar veriyor buna hakedip haketmediğine
Kendiniz aşarak ve doktora giderek
Nicin hak etmiyor sun
Dogurmaktan mi korkuyorsun
Burdamisin
Cinsel hatalar olmuş sanırım
Üzülme, Hata insana mahsus
Eşin mi korunuyir
Sen bilirsin @
Uyu kız
Hatasız kul olmaz
Geçmişte sıkıntı mı var
Neden ne hatası?
Niyeee
Ne hatası yaptın ki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?