Hiçbir zaman anne olamayacağımı öğrendim, sizce ne yapmalıyım?

Acı ama gerçek çok kötü hissediyorum. 😶😔
Güncellemeler
+1 yıl
Evlatlık alırsın diyenler evlatlık aldığım çocuk hiçbir zaman benim çocuğum gibi olamaz severim ama kendi çocuğum gibi sevemem çok kötüyüm keşke yer yarılsa da içine girsem.
Güncellemeler
+1 yıl
Herkesin düşüncesi aynı olmayabilir yok güncellemeyi görünce Allah uzun ömür versin falan kusura bakmayın da sizin başınıza böyle bir şey geldi mi? Param olduğu için 2 tane burslu öğrenci okutuyorum çocukları seviyorum ama yineleyim anne olma hissini bana vereceğini düşünmüyorum. Bir çocuğu o sevgiyi vermeden büyütmek de bir şiddettir neden kendime ve ona zulüm edeyim insanın çocukluğu çok önemlidir sevgisiz büyüyen çocukların içinde hep bir kalır ben korkuyorum gerçekten korkuyorum..
Hiçbir zaman anne olamayacağımı öğrendim, sizce ne yapmalıyım?
Cevapla