+1 yılmerhaba🌸 anne olmak için bir canlıyı doğurmak onu sütünle beslemek demek değil ki. sokaktaki yaralı bir köpeği evine alıp onunla ilgilenip beslemek de annelik kadar yücedir. dışarıda hiç tanımadığın insanlara gülümsemek merhamettir, anneliktir. tabii ki yüce bir duygu annelik ama kendisini sahiplendiği hayvanın "annesi" olarak düşünen binlerce insan var ki haklılar. sana muhtaç olana yardım etmek, şefkat göstermek de anneliktir. fiziken anne olamayabilirsin ama annelik ruhtadır. yüzlerce kadın çocuğu doğurup öldürüyor çünkü ruhunda annelik yok. öyle insanların kimseye merhamet edip sevgi besleyemez zaten. unutma hepimizin sınavı çok farklı. anne olmadan da çevrene merhametle bakabilir, insanlar için iyi şeyler istersen onun binlerce kat fazlası seni gelir bulur. ruhundaki anneliğe hiç zarar gelmesin. unutma senden anne şefkati bekleyen binlerce canlı var. kendine güzel ve iyi bak🌸
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Benim de çoğu hormonum yıllardır düzensiz ve kısırlık yapan hormonlarım hep en üst seviyelerde. En düşük hali bile sınır değerini geçiyo. 😊Hep gönlümden 5-6 çocuğum olsun diye geçiriyorum. Şu an bekar olduğum için belki de doktorlar çok sıkı takipte değiller.
Küçükken hatırladığım prolaktin hormonum hep aşırı fazla bir şekilde yüksek çıkardı 9-10 yaşlarımdayken. Tabi ben o zamanlar ne olduğunu asla bilmiyodum. Biraz büyüyüp 16 yaşıma geldiğimde öğrendim ne anlama geldiğini. O yaşta bile öyle dert oldu ki içimde. O zamandan beridir her kontrole gidişimde korka korka giderim bu sefer de değerler anormal olmasın diye. Sözün özü, o çocuk yaşımda bile bana derin üzüntü yaratan anne olamayacağım hissini hala fazlasıyla yaşıyorum. Ama hep güzel şeyler düşünüyorum bebek sahibi olabilmek için türlü yollar duyuyorum. Sonuçta bebek bir mucize :) Ve ben böylesine güzel bi şeyin senin de yaşayacağına inanıyorum. Evet şu an çok üzgünsün ama tıp o kadar ilerledi ki güzel şeyleri sen de yaşayabilirsin. Sana evlat edinirsin diye teselli vermek istemiyorum. İnsan anne olamayacağım hissini yaşayınca daha fazla kendinden bi parça olsun istiyo.
O yüzden kendini yıpratma harap etme. Mucizeler her zaman gerçekleşir ve umarım sen de ben de anneliği yaşarız 😊 Olmasını istediğim için de inanıyorum olacağına 😊
Umudunu hiçbir zaman kaybetme. ❤️30 Yorumla
Ben normalde çoçukları sevmeyen birisiydim ve kendi çoçuğumu bile sevemem diye düşünüyordum, hamile kaldım ama yok o annelik duygusu hiç bana gelmedi ya dedim ya Rabbi ben niye böyleyim taş kalplimiyim nedir bu... sonra doğurdum ama hala aynı sanki çoçuk komşunun çocuğuydu , bide öyle yeni doğan çoçukta yok efendim çok tatlı, yok efendim çok şirin tcik baya bildiğin çirkin oluyo Allah'ım affet ama gerçek böyle ki...3gün hastanede kaldık ebeler sürekli kucağıma verip dakka başı yanıma yatırıyorlardı.. ve ben kendimi çok rahatsız hissediyodum.. sonra işte eve geldik öyle böyle zaman geçti , eşime dedim ya bana bu çoçuk benim değilmiş gibi geliyo sanki biri emanet etmiştir gelip alıcak gibi dedim, o da yanıma oturdu dedi ki ne yalan söyleyeyim bana da öyle geliyo ama sen çok iyi anne oldun sahiplendin , korudun koladdın, hiç bişeyini eksik etmesin helal olsun dedi.. şaştım kaldım eşim benden depresyona düşüp çoçuğu reddedeceğini düşünmüş açıkçası 😅 ama kanıtlandığını görünce rahatlamış 😆 onunda baba olduğunu kabullenmesi zaman aldı.. ikimizde zamanla alıştık.. Yani özet olarak insan sadece doğurduğu için değil emek verdiği için sever yavrusunu. Evlat edinirsen yine aynen bu aşamaları yaşarsın sonrada iyi ki var dersin emin ol 🥰😍
247 Yorumla- +1 yıl
SiZin gibiler de anneyim ben diye geçinir işte yarın Birgün de Ahh evladım ne çok seviyorum seni ne çilelerle büyüttüm şimdi de sen bana bak kıvamına gelir
- +1 yıl
@İlahiadalet1980 boş yapma, bu psikolojik bir rahatsızlık oluyor. Kimse istemeyeceği bebeği doğurmaz. Gereksiz linç etme. Sanki kadın hala nefret ediyorum demiş. Ne boş insansın
- +1 yıl
@DelikanlıyızAyol boş sensin belliki asalak
- +1 yıl
@İlahiadalet1980 ne ilahiyatla alakan var ne adaletle bari nicki değistir
- +1 yıl
@nabercanimmm03 👏👏👏👏
- +1 yıl
@umutsuzumartıkın al bi asalak daha😂
- +1 yıl
@İlahiadalet1980 aynen kanka
Neden bu kadar üzüldün ki?
Seni yaratan allah , sana şah damarından yakın olan yaratıcın senin bu durumunu bilmiyor mu?
Sana kaldıramıycağından fazla yük mü yükledi sanıyorsun?
Nerden bilmiyorsun ki bu durumun daha hayırlı olduğunu?
O çocuk belki sakat doğacak
Belki bi ömür yardıma muhtaç olacak
Belki de katil olacak
Bunları bilmeyiz ama allah bi hayır olduğu için, kulübü böyle sınadığı için nasip etmiyor demekki. Bence hayat üzülmeye değecek kadar uzun diil malesef1917 Yorumla- +1 yıl
Iste aklimdan geçen cevap kardesim senden bir ricam var ( ALLAH ) ismi şerifini küçük yazma
- +1 yıl
Benim sözüm erdem e sen niye atliyon
Ve o ne dedimi anladi
Günah oldu için demedim edep meselesi sen bilmen - +1 yıl
Hala atlamaya devam ediyorsun ben sana değil ona dedim atlama
Belki yanliş yazmistir olabilir
Ben onu uyarıyorum sen bilerek küçük yaziyon buyüzden edep haya önemli - +1 yıl
Dini inancin nedir dlevi
- +1 yıl
Iyi sen tartisacak konusacak birini ariyon fark ettim o ben değilim
Tecavuzlere kadar aniden geldin git baskasina sor bakalim - +1 yıl
Lan uzatan sensin ben @erdem4747 cevap yazdım okuma yazma biliyor o cevap verebilir anladın iyi geceler
- +1 yıl
Acıkma isteği yemeğin olduna delildir yemek var
Susama istegi suyun varlığına delildir su var
Nefes alma istedegi oksijenin olduna delildir oksijen var
Sonsuz yaşama isteği sonsuz yaşayacağimiz bir yer var
Ahirete delil dir
Yıllardir bilim adamlari sonsuzluk ilacını ariyor - +1 yıl
Yok fark ettim bukadar guzel yazan kişi bilerek isteyerek küçük yazmaz
Sizin dışınız da yorum yapanlar atlamasi sinir bozucu
Saygi ve edep ile alakalı ama
Bilmiyor anlamakta istemiyorlar - +1 yıl
Önemli degil kardeşim iyi günler
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
90Cevap
- Çocuk & Ebeveyn konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılAllah dilerse olur yengeme de kısırsın dediler 3 ikiz bir tek doğurdu
10 Yorumla Ben evlenmeyide çocuk yapmayıda düşünmüyorum. Yani baba olmayı düşünmüyorum bilmiyorum bende babalık duygusu yok daha çok abilik duygusu var. Senin tahmin ettiğime göre hayalin Anne olmak. Anne olup çocuğunu kucağına almak koklamak öpmek sevmek. Ancak bu sadece çocuk yapmakla olmaz yani bir çocuğu evlatlıkta edinebilirsin ama o zaman anladığım kadarıyla evlatlıkta edinsen sen; Benim çocuğum gibi görmüyorsun. Seni çok iyi anlıyorum olabilir insan evlatlık edindiği çocuğu kendi çocuğu gibi göremeyebilir o hissi vermez. Herkes aynı değil bunu iyi anlıyorum ben. Bir doğurup evladını kucağına alıp vesaire farklı bir çocuk evlat edinmek farklı. Ama anne olmak için evlat edinmen bile yeter ancak evlat edindiğin çocuğu senin çocuğun olarak görmen gerek ve hemen görmesende zamanla göreceksin o çocuk sana anne diyince mesela. Tüp bebek de olabilir bu tamamen senin seçimin. Kimsenin dedikleri ile yola çıkma. Yani sana tüp bebek diyenide evlatlık diyenide ve salakça yorum yapanlarıda dikkate alma. Bu karar senin kendi kararın ve bu kararı vermek kolay değil ama ya Anne olmaktan vazgeçeceksin ya da tüp bebek evlatlık vesaire. Karar senin
10 YorumlaMerhaba canım. Bu durum çok zor ve çok yıpratıcı olsa da seninde bilmen gereken şeyler var. Anne olmak doğurmaktan ibaret değil. Ne anneler var çocuklarını doğurup çöpe atan, ölüme terk eden. Sende anne olabilirsin. Maalesef anne ve babasını kaybeden sokağa terk edilmiş bir sürü sabiler var. Onlara annelik yapmak emin ol ki doğurmaktan da önemli. Sen gönlünü ferah tut. Hiç ummadığın yerden filizlenir bahçen. Unutma sen çok güçlüsün.
90 Yorumlakusura bakmayın ama siz bencilsiniz.
siz çocukları sevmiyorsunuz.
bir insanı, bir çocuğu, bir hayvanı senin bir parçan olarak doğmadı diye sevemiyorsan bu kendinden başkasını sevemediğini gösterir ya da kendi parçanı taşımayanı.
çocuk çocuktur senin doğurduğun veya evlatlık aldığın.
önemli olan kimden doğduğu değil kiminle büyüdüğü, kiminle yetiştiği, kime anne dediği
ama bunu anlayabilecek duygusal yetiye sahip olduğunuzu sanmıyorum.
çünkü o hiçbir zaman benim çocuğum gibi olamaz dediğin çocuğun senden başka annesi olmayacak.
yazık gerçekten düşünce yapınız beni üzdü.
bu da sizin cezanızdır belki de kim bilir.
bir gün evlatlık bir çocuk alırsınız ve yıllar sonra bu söylediklerinizden pişman olursunuz.
ya da mucizevi bir şekilde çocuğunuz olur ama hayırlı bir evlat olmaz keşke doğmasaydın dedirtir insana.
ne olacağını bilemezsiniz.
belki de bir lütuftur.
ama ceza mı, lütuf mu sorusunun cevabı umarım lütuftur51 YorumlaHiç bilinmeyen bir duygunun eksikliği hissedilemez. Toplum tarafından empoze edildiği için dünya başınıza yıkılmış gibi hissediyorsunuz. Belki bir çocuğunuz olsaydı çok kötü bir insan olacaktı bunu bilemezsiniz. Asla anne olamayacağım diye düşünmeyin, elinizde olmayan bir sebeple kendinizi yıpratmanız doğru değil. Çocuk sahibi olamamanız sizi eksiltmez ya da değerinizi düşürmez. Ayrıca neden evlatlık cocugu kendi cocugum gibi göremem diyorsunuz? Ben biyolojik çocuk ile kendim bebekliginden itibaren bakıp yetiştirdiğim çocuk arasında bir fark görmüyorum. Sonucta evlat edindiginiz bir bebek dünyaya sizinle merhaba diyecek, size karşı anneligi hissedecek ve sevecek. Tek fark fiziksel olarak belki size benzemeyecek ama siz büyüttüğünüz için karakter olarak biçok şekilde size benzeyecek. Ayrıca sizce çocuğunuzu onun karakteriyle, birlikte paylaştığınız anlarla ve kurduğunuz bağ ile mi sevip çocuğunuz olarak hissedersiniz yoksa sadece siz doğurmuş olduğunuz için mi?
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBende 18 yaşımda seninle aynı durumda olduğumu öğrendim ondan sonra ne bir erkekle konuştum nede biriyle sevgili oldum annemden başka hiç kimselerde anlatamadım hep içimde yaşadım yaşıyorum da ama şimdiden bir evlat doğurup yetiştirmeyi tüm sevgimi ona vermek istiyorum ama olmayınca olmuyor işte ama yinede hiçbir zaman Allah’tan umudumu kesmedim sende kesme derim.
24 Yorumla- +1 yıl
Bence kendinizi milletten geri çekmeyin mesela benim hala flörtüm var beni seven de böyle sevsin kabul etsin bilerek.
Cevap sahibi+1 yıl@Xlalala insanların beni kırmasından korkuyorum aslında
Cevap sahibi+1 yılDediğim gibi incinip kırılmaktan çok korkuyorum artık
+1 yılKendini şartlıyorsun bence. Nedir bu çocuk doğurma isteği? Menfaat ve keyif. Bizin çocuğumuz olsun, bize benzesin, bizim kanımızdan olsun, biz onu sevelim o da bizi sevsin vs. Dışarıda terkedilen, yetimhanelere bırakılan, annesiz babasız büyümek zorunda olan onlarca çocuk varken, doğuramayacağın çocuğun yasını tutmak mı? Biraz saçma geldi bana. Bu durumu kabullenmelisin, yas tutup üzülmek fayda etmez. Ayrıca evlatlık edinirsem sevemem diye kendini şartlamayı bırak lütfen.
30 Yorumlaherkes çocuk sahibi olmak zorunda değil. yumurtalık kistim var ve doğurganlığım az. seni biraz da olsa anlıyorum. o bebeğe verdiğin değeri kediye köpeğe veya başka canlıya da verebiliyorsun emin ol. iki tane patili evladım var ve anne olmanın nasıl bir şey olduğunu biliyorum. onların canı acısa benim canım acıyor. üstelik dertlerini söyleyemeyen canlılar nasıl canım yanmasın. annemin de köpeği var ben ve kardeşim neysek köpüşümüzde bizimle aynı kefededir. Hayattan keyif almaya bak. Çocuğuna vereceğin enerjiyi kendine, ailene arkadaşlarına, hobilerine, yardım ettiğin okuttuğun çocuklara verebilirsin. Her şey çocuk demek değildir. Kimse de çocuksuz, yarım, eksik değildir.
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılMerhabalar sakin ol... Sana kendi annemden örnek vereceğim annemle babam evlendiğinde annem 32 babamsa 39 yaşındaydı annem hiç evlenmemiş ama babamın 12 yaşında bir oğlu ve 11 yaşında bir kızı vardı eşi vefat etmişti...
Her kadın bir olmaz ama annem beni onlardan ayırmadı, hepimizi çok sevdi, onlar da aynı şekilde annemi. Hiçbir zaman aramızda üveylik durumu çıkmadı. Kendini lütfen yıpratma. Hiçbir zaman kendi çocuğumun yerini alamaz diye düşünme ki bu durumu yaşamadan bilemezsin. Hakkında hep hayırlısı olsun lütfen kendini üzme hayat sen farklı olanlar yapıp, düşünürken başına gelenlerdir. Kendine iyi bak ve lütfen kendini dolduruşa getirme.10 YorumlaHerşeyden Allahtan sen de boyle bir imtihandasın evlatlık edinirsin seversin merak etme sen sadece annelik kan bağı ile olmaz o kadar annesiz anne şefkati bekleyen çocuk var ki sen bilmiyorsun iste sen bir evlat edin o zaman görürsün bilip bilmeden konuşmak olmaz böyle
10 YorumlaÇok yanlış düşünüyorsun bence anne değilim ama sevgi kan bağıyla alakalı değil çocuğun olması için illa doğurman gerekmiyor
bazı bağlar kan bağından daha güçlüdür
Gerçekten bir bebek alsan yetimhaneden senin elinde büyüyeceği için çok seversin
Hamile kalıp doğurmak farklı hissettirebilir ama bu kadar üzülmene gerek yok30 Yorumla
+1 yılKuzenimin kanseri vardı. Sanırım yumurtalıklarındaydı. Aldırmak zorunda kaldı. O zaman küçüktü ; büyüdü , evlendi. Çocuğum olmaz derken şimdi iki çocuğu var. Senin durumun hakkında bi bilgim yok ayrıntılı bi şekilde ama Allahtan ümit kesilmez. Bazen asla dediğimiz şeyler oluverir biz de hayretle izleriz. Hiç oluru yoksa da belki seni bi yerde annesi olmanı bekleyen bir bebek belki vardır.
20 Yorumlaeğlenceye hobiye harcarsın gelirini. bi cocuk yetistirmek insanın ömründen götüren bir sey. simdi bi bebegin olsa 25inde yaslanmaya baslayacaksın. cocuk büyüdükçe ona yetismeye çalışacaksın. cok zahmetli isler bunlar.
30 YorumlaKonuştuğumuzda 39 yaşında bir kadın vardı 15 yillik evliydi nir polisle cocuklari hic olmuyordu 36 yaşında da hastalik gecirdi yumurtaliklarini aldırmışdi 41 yasinda ikizizleri oldu oğlan. hemide sapa sağlam ardindanda kizlari oldu simdi 5 cocukları va toplam eşiyle sabr sevgi sadakatla bu zor sürekli yolları beraber aşarak cekildek aile oldular.
12 Yorumla
+1 yılAnnelik çocuk doğurmak demek değil ki içsel bir şey bu ama sen öyle düşünüyorsan evet olamazsın zaten belki de Allah sana onun için evlat vermeyecektir bilemezsin.
10 Yorumla
+1 yılkonu 1 bu bir eksiklik değildir. bunu bir eksiklik görecek olan kişide zaten vicdansız ya da akılsız olması lazım... hiçte üzülme bence.. yaşın genç mutlu olmaya bak... evlatlık işi daha zordur onun için kendini hazır hissetmeden sakın bulaşma derim..
10 YorumlaYani malesef evlatlık almaktan baska caren yok ama inan bana evlatlık olan cocugunlada anneymis gibi hissedebilirsin kendini malesef yapabilcegin baska birsey yok evlatlık almaktan başkamalesef hayatimizda hep kotu seyler oluyor ama bu kotu seyleri kafaya takmamak olumlu yonde bakmamız lazim
01 Yorumla
+1 yılSenin için diyecek pek bişey yok üzücü bir durum. Evlatlık al diyenlere tepkilisin iyi hoş ama burda 2 çocuk okutuyorum param var falan demek hoş şeyler değil. Yine de allah yardımcın olsun diyelim. Her zaman bir umut vardır bence pes etmek için çok gençsin. Birçok tedavi yöntemi var umarım ki derdine devanı er ya da geç bulursun allah yardımcın olsun..
00 Yorumla
+1 yılHiç öyle düşünme evlatlık kendi evladın gibi olmaz lafı da nerden çıkmış hiç konuştun mu evlatlık alan biriyle yüreğinde evlat sevgisi varsa senin olanı kabullenirsin ha yoksa senin de olsa beceremezsin anne olmayı anne olmak illa bı çocuk doğurmak değildir anne olmak bence bir çocuğa hayattaki savaşında yardımcı olmaktır sevmektir sevkattir eğer anne olmak istiyorsan dogurmana gerek yok unutma !
00 YorumlaCanım benim😥 Umutsuzluğa karamsarlığa Kapılma Allah'ın Yardımıyla İzniyle Olur İnşallah seninde Bir çocuğun neden Olmasın ki? Eğer Kaderinde varsa Zaten olur çocuğun bu değişmez sen yeter ki Eğer evliysen ki evlisin ki çocuktan bahsediyorsun yeter ki Allah'a dua Et Allaha hiçbir Müslüman Kulunu yalnız bırakmaz o duyar işitir yardım eder Üzülme
00 YorumlaBuyuk gecmis olsun cok uzuldum... aslinda bu dogrultuda hayat arkadasiniz cok onemli hani unlu bi kadin var yabanci larissa burak cifti var ya.. ha onlar mesela o kadar eglenceli kafani dagiticak o konulardanda kendisi uzak bir eş bulman laizm ki hayatin omrun guzel gecsin.. basarilar kardesm
00 Yorumla
+1 yılOlabilir evet aci bir duruk fakat her sey olabilir ne de olsa bir oyunun icerisinde oldugumuzu dusunebilirsin cocuk sahibi olmak icin yalnizca senin dogurmus olmana luzum yok annesi olmayan bir suru çocuk var evinde onunla yasamasan birle bir cok cocugun annesi olabilirsin
00 Yorumla
+1 yılSeni seven kişi bu duruma aldırış etmez. Açıkçası ben etmezdim. Birçok kişide çocuk yapmakta gecikiyor, kariyer yapıp iyi bir hayat sürebilmek için. Çevremde böyle insanlara rast gelmisligim var. Hastalığın tam olarak ne bilmiyorum. Çocuğu olması zor olan bir tanıdığın bile bir anda oldu. Dayımın 40 yaşında oldu. O yüzden moralini bozma.
00 Yorumla
+1 yılben de o haberi almıştım zamanında lakin ;
şimdi 5 buçuk yaşında dünya tatlısı bir kızım var
umudunuzu kaybetmeyin, mucizelerin var olduğu bir gerçek42 Yorumla- +1 yıl
Allah bağışlasın
- +1 yıl
@forbiddenzone teşekkürler
+1 yılHer insanın sınavı farklıdır. Ama seninki çok acı verici bir durum açıkçası. Ailesi tarafından terk edilip tek başına kalmış çok bebek var. Sahiplenebilirsin.
10 Yorumla
+1 yılEşin düzgün çıksın bacım her şey hallolur. Mükemmel bi yuvan evladın da oldu mu çok mu şart hamile fotoları emzirme mutluluğu. Yolda yürüyeceğin insan seni anlasın. Daha kötü de olabilirdi evet biliyorum çok kötü bi durum ama unutma beterin beteri var. Allahım mutlu etsin sizi bizi :)
40 YorumlaBirşey yapma neyapcaksin ona bakarsan bende bugün hasta olduğumu öğrendim takma kafaya böylesi hayirliymis ş senin icin evlatları olanlar cokmu şanslı annesini babasını kesiyorlar paradan sebep sen kendin için yasa bu hayata
20 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılBende bosandim ama siddetli gecimsizlikten cocuk dusunuyoduk doktora gitmistim, bosandiktan sonra cocugumun olmayacagini ogrendim , iyiki bosanmisim bu kadini omur boyu cekmedim , ama cinsel isteklerimi karsilamak icin bi escort bulcam duzenli goruscem , bi ev bi araba alcam idi birakip hayatimi yasayacm
00 YorumlaAllah bilir umudunu kesme 😥😥
Ama kendini de ben evlatlik alirsam cok sevemem diye sartlama
Akışına bırak ❤️10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılbelki çocugun büyüyünce çok büyük bi katil olcakdı , belki kalpazan olcaktı.
bundada var bi hayır.
anne olman için illa 9 ay karnında taşıman gerekmiyor! şimdi öyle diyorsunda evlatlık alsan nesi kötü bunun gayet iyi42 Yorumla- +1 yıl
Katılıyorum size. Anne olmak 9 ay karında taşımak değildir. Çünkü annelik "sevgi ve şefkatten" oluşan bişey. Sokak hayvanı sahiplenip onada annelik yapılabilir hatta eğittikce bi insan kadar yetenekli olduğunuda görebiliriz. İlla ben doğuramiyorum diye ayrimcilik yapmak çok çirkin geliyo bana.
Cevap sahibi+1 yıl@BuBirRüya aynen öyle 9ay dogurup atanmı anne büyütenmi anne yani.
Gün doğmadan neler doğar.üzülme bir bakmışsın hiç ummadığın anda olur herşey yoluna girer.
20 YorumlaSakın üzme kendini benim kuzenimin 20 yıl boyunca çocuğu olmadı elleriyle kocasını tekrar evlendirdikten sonra çocuğu oldu ikinci kadının kızları var bunun oğlu oldu çocuk 20 yaşında şimdi sen niyetini halis tut Allah'a sığın gerisini düşünme...
00 Yorumla
+1 yılİşte var ya bizim milletimiz böyle hemcinsler tarafından ağla gibi kelimeler gerçekten yakıştıramadım. Kadın kadının düşmanıdır diye boşuna dememişler. Allah yardımcın olsun. Tedavi olursun, ondan yanıt alamaz isen evlatlık alırsın.
00 Yorumla
+1 yılÖncelikle seni çok iyi anlayabilecek insanlardan biriyim ve üzüldüm durumuna. Ama tıbben dünya epeyce ilerledi. Kendini üzme ve yıpratma lütfen. Elbette sen bebek yapmayı cidden kafaya koyduğunda bir şeyler yoluna girecektir. Bir çözüm bulunacaktır.
00 Yorumla
+1 yılSana özele gel desem neler neler düşünürsün ama Burda anlatyım bir kısmını böyle sandıgın gibi degil 12 yıl evli kalan bi abi vardı çocugu olmaz dediler 12 yıl sonra karın agrısıyla gitti ikiz çocugu oldu
10 Yorumla
+1 yılZor bir şey evet. Ama bir söz görmüştüm: Bazı anneler çocuklarını karnında, bazıları kalbinde taşır diye. Evlatlık alabilirsin eğer çocuk istiyorsan. Böyle olması gerekiyormuş diye düşün
10 Yorumla
+1 yılBelki biyolojik olarak anne olamazsın ama annelik sadece bu değil. Bir çocuğa mucize gibi doğduğun an anne olmuş olursun. Bence bir çocuğun hayatına dokunman ve onu sevmen yeterli ✨
10 YorumlaOlsun ya dert etme belki de hayırsız evlat olucaktı 😬
11 YorumlaHerkesin bi sınavı var seninkide buymuş
çok üzme kendini herşey nasip kısmet bu hayatta10 YorumlaZor bir durum ama anne olmak illa doğurmak değil evlatlık alırsın
10 Yorumlayani ne söylesem boş...
neticede başa gelmeden bilinmez...
sizin adınıza üzgünüm...
aklıma hiçbir şey gelmedi maalesef...
sadece çocuklu bir bey evlenmenizi öneririm...00 YorumlaAnne doğurarak olunmuyorki be güzel kardeşim. Doğurup bakamayan ilgilenmeyen ne kadar sözde anne var. Evlatlık edinirsin belki çocuğunun olmaması evlatlık alman için vesiledir Allah bilir. Aile ve yuva sıcaklığına muhtaç ne kadar kimsesiz çocuk vardır kim bilir
00 YorumlaSende kendin icin yasa kocan için yaşa. Hayatını yasa tadını çıkart. Bazi seyleri kafana fazla takarsan baskı balata gidiyor sonra... bosver takdir-i ilahi de geç kenara
00 YorumlaHerkes anne olmak zorunda değil bu dünyada neden kötü hissetmek için şartlıyorsun ki kendini? İnsanlar herkes gibi olmak zorunda oldukları için kaybediyorlar her daim mutluluğu..
00 Yorumla
+1 yılBir tanıdığımın oğlu var annesine yapmadığı zulüm kalmadı annesi evladı olduğu için kıyamıyordu ama ne kadar yıprattığını üzdüğü bahsederken anlaşılıyordu. Allah hayırlısı neyse onu bizlere nasip etsin. Kolay değil abla. Kimin evladı kiminin sağlığı kiminin eşi bu dünyadaki sınavı olabiliyor. Allah hepsinden geçip cenneti bize nasip etsin dua edeceğim size🤲
00 Yorumla
+1 yılözel soru olacak. dini inancınız nedir. müslümanlık hıristiyan musevi ya da başka. her birinin bu konya ilişkin özel açıklamaları var. o nedenle sordum
00 YorumlaTıp çok gelişti neler var neler, ayrıca doğurmak değil önemli olan
emek verip büyütmek asıl annelik.
Bu durum seni üzmesin bu bir eksiklik değil.01 YorumlaBir kaç doktora daha danışın derim bi tanıdığımın da yumurta rezervi çok azdi yakın zamanda da cocuk yapmayı düşünmüyordu yumurtalarini dondurdu.
10 Yorumla
+1 yıltüp bebek var neden dert ediyorsun tıp super ilerledi halde bukadar caresizsin bizim komsu vardi 10 yil olmadi 1 yil kocasi ve kendi karar verdi kizi oldu simdi 5 yasinda kizlari :)
00 Yorumla
+1 yılÖncelikle çok üzüldüm ama tıp gerçekten ilerledi kendi çocuğunun yerini tutmaz tabiki ama annesiz babasız bir çocuğa umut olmakda seni mutlu edebilir
10 Yorumla
+1 yılAllah'ın verdiği de, vermediği de hepsi bizler icin bir sinav, zor bir durum ama başa çıkabilirsiniz. 🙏
11 Yorumla- +1 yıl
Psikolojik olarak çok buyuk bir yıkım olduğu şüphesiz. Şunu da unutmamak lazim ki herhangi bir sağlık sorunu olmadığı halde çocuğu olmayan bir dunya insan var. Tabi ki kendi cocugunun olmasi onu taşıman, koklaman, buyutmen tarifi imkansiz bir duygudur. Ama bizler uzuluyoruz, bizler mutluyuz mutsuzuz, sevdiklerimiz ölüyor diye dünya donmektenn vazgeçmiyor. Yasamak icin bir cok sebep bulabilirsin lutfen kendini koyverme 🙏
+1 yılTeselli edecektim fakat güncellemeyi görünce vazgeçtim. Allah akıl fikir versin.
40 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBen evlatlık istiyorum. Bir çocuğu neden istiyorsun önce bunu kendine sor. Seni eğlendirdi iyi hissettiren yalnızlığını gidersin sonra da büyüyünce sana baksın diye mi?
20 YorumlaBir sene içerisinde zombi istilasına uğrayıp yüzde 75 öleceğimize göre bunun çok da bi önemi yok.
20 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılCogu kadin cocuk dogurabiliyor ama malesef anne olamiyor tm tibben anne olma sansiniz yok ama ANNE olabilme sansiniz hala war ama bu yanlis düsüncenizden wazgectiginizde , keske size bu korkunuzu yenebilmenizde yardim etsem edebilirim ama ama amalar
00 Yorumla
+1 yılOnu allah bilir hz ibrahim peygamberin bile 100 yaşında cocugu oldu hem tıb cok ilerliyor tedaviler gelişiyor
00 YorumlaHiç bir zaman çocuğun olmayacak diye birşey yok bence Bi mucize olur ve çocuğun olur hem evlatlık da edinebilirsin bence bu kadar olumsuz olma 🙂
00 Yorumla
+1 yılEvlatlık edin ya da onun yerine bı hayvan al besle ya da tıp çok gelişti binsekilde halledilir bence
00 YorumlaYanlış anlamayın ama benim gibi çocuklarda hazzetmeyen ve çocuk yapmak istemeyen bir bey bulursunuz veya tüp bebek yaparsınız kasmayın bu kadar canım
00 Yorumla
+1 yılHayatta daha kötü hikayeler var onları düşün demmeki senin için hayırlısı buymuş üzülme yetimhane' den çocuk sahiplenirsin.
00 Yorumla- Devamını Gör (111)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer