Esime calismak istemediğimi söylesem bencillik mi olur sizce?

Markette çalışıyorum ve çok yoruluyorum. Gecem gündüzüm belli değil resmen. Eve yatmadan yatmaya geliyorum. Sabahtan akşama kadar ayakta durmak gerçekten çok zor. Eşim masa başında memur o anlamaz belki beni ama ne kadar yorulduğumu ben bilirim. Eşime söylesem bencillik mi etmiş olurum 🥲
Güncellemeler
1 ay
Söyledim. Herkes çalışıyor ne olacak sanki alışırsın falan dedi🤦‍♀️
Esime calismak istemediğimi söylesem bencillik mi olur sizce?
Cevapla