Mutsuz evlilikler ve mutsuz kadınlar oldukça çok olduğunu görüyorum. Kadınların eşlerinden ayrılmaya cesaret edememesinin en büyük sebebi nedir sizce? Bu mutsuz evliliği neden devam ettiriyorlar

Mutsuz evlilikler ve mutsuz kadınlar oldukça çok olduğunu görüyorum. Kadınların eşlerinden ayrılmaya cesaret edememesinin en büyük sebebi nedir sizce? Bu mutsuz evliliği neden devam ettiriyorlar

Genellikle anne baba ve çevre ne der sonra gidecek yerlerinin olmaması aileden destek bulamayacağını bilmesi. Çocukları varsa çocuklar babasız-annesiz büyümesin diye.
Birçok kadının en büyük engeli ekonomik kaygı ve toplum baskısı oluyor 😔 Aile ne der korkusu çok yaygın. Çocukları “babasız büyütmekten” korkuyorlar. Yalnız kalma endişesi de büyük bir etken 💔
Bazıları da değişir umuduyla yıllarını veriyor. Mutsuz evlilik sürüyor çünkü korku sevginin önüne geçmiş oluyor 💭🌧️
Cevap
2Cevap
eşim yok
Bir kadınla mutlu olan var mı asıl o muamma...
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?