Sevgilimle bir yıllık ciddi bir ilişkimiz var, henüz netleştirdiğimiz bir durum yok ama ben ailemle yaşıyorum. Babam da bazı hukuksal durumlardan dolayı şu an yaşadığımız evi benim üstüme yapmıştı, o gün de evin vergisine baktık çok yüksek çıkınca sevgilime bu durumu söyledim ya ne kadar artmış falan diye. O da emekliler o vergiden indirimli olarak yararlanıyorlar aslında falan gibi bir şey dedi, ben de öyle mi bilmiyordum öyle bir şey olduğunu falan dedim. Öyle deyince evin benim üstüme olduğunu söylemek durumunda kaldım. Sizce bunu öğrenmesi iyi mi oldu kötü mü oldu ama sonuçta evlilik gibi ciddi bir şeye girdiğimizde de illaki bunu bilmiş olacaktı. Babamın da tek kızıyım bu arada, babam da eğer sevgilinle evlilik yoluna girersen kesinlikle ben bu evi size sattırmak istemem gerekirse evlilik sözleşmesi yaparsınız demişti, bu arada da onu söylemiş oldum benim üstüme ama babama vasiyeti var asla bu evi satmanı istemem diye, aslında bunu da söylemiş oldum ona bu arada ama sizce iyi mi oldu kötü mü, o da kendi evinin babası üstüne olduğunu söyledi bana?
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer