Sevgilime evin benim üstüme olduğunu söylemem doğru muydu, ilişkide mal varlığı şeffaflığı nasıl olmalı?

Sevgilimle bir yıllık ciddi bir ilişkimiz var, henüz netleştirdiğimiz bir durum yok ama ben ailemle yaşıyorum. Babam da bazı hukuksal durumlardan dolayı şu an yaşadığımız evi benim üstüme yapmıştı, o gün de evin vergisine baktık çok yüksek çıkınca sevgilime bu durumu söyledim ya ne kadar artmış falan diye. O da emekliler o vergiden indirimli olarak yararlanıyorlar aslında falan gibi bir şey dedi, ben de öyle mi bilmiyordum öyle bir şey olduğunu falan dedim. Öyle deyince evin benim üstüme olduğunu söylemek durumunda kaldım. Sizce bunu öğrenmesi iyi mi oldu kötü mü oldu ama sonuçta evlilik gibi ciddi bir şeye girdiğimizde de illaki bunu bilmiş olacaktı. Babamın da tek kızıyım bu arada, babam da eğer sevgilinle evlilik yoluna girersen kesinlikle ben bu evi size sattırmak istemem gerekirse evlilik sözleşmesi yaparsınız demişti, bu arada da onu söylemiş oldum benim üstüme ama babama vasiyeti var asla bu evi satmanı istemem diye, aslında bunu da söylemiş oldum ona bu arada ama sizce iyi mi oldu kötü mü, o da kendi evinin babası üstüne olduğunu söyledi bana?
Sevgilime evin benim üstüme olduğunu söylemem doğru muydu, ilişkide mal varlığı şeffaflığı nasıl olmalı?
Cevapla