Eşim kendi arkadaşlarımı çağırınca hemen kendi arkadaşlarını da çağırmak istemesi kıskançlık mı?

Kırk yılda bir kendi arkadaşını davet ettim diye dün hemen ya şunları da çağırsak dedi … dedim ona ben ilk zamanlardan beri diyorum, davet etmemiz lazım onları da diye sen oralı olmadın dedim.. şimdi sırf ben davet ettim kendi arkadaşını diye hemen kendi arkadaşını davet edecek oldu 🙄😅😂 kıskançlık mı? Kendi arkadaşları her zaman gelip gittiler bugüne kadar sadece iki arkadaşı henüz gelmedi.

Eşim kendi arkadaşlarımı çağırınca hemen kendi arkadaşlarını da çağırmak istemesi kıskançlık mı?
Cevapla