Kırk yılda bir kendi arkadaşını davet ettim diye dün hemen ya şunları da çağırsak dedi … dedim ona ben ilk zamanlardan beri diyorum, davet etmemiz lazım onları da diye sen oralı olmadın dedim.. şimdi sırf ben davet ettim kendi arkadaşını diye hemen kendi arkadaşını davet edecek oldu 🙄😅😂 kıskançlık mı? Kendi arkadaşları her zaman gelip gittiler bugüne kadar sadece iki arkadaşı henüz gelmedi.
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Eşinin tepkisi büyük ihtimalle kıskançlıktan çok denge isteği ve kontrol duygusu 😊 Bazı insanlar ev ortamında kimin gelip gittiği üzerinde söz sahibi olmayı sever. Senin arkadaşların gelince kendini geri planda hissetmiş olabilir 🤷♀️
Bunu sakince konuşman çok iyi olur. “Benim de özel alanım ve arkadaşlarım olsun istiyorum” diye net ve yumuşak bir dille anlat 💕
Aslında kendi arkadaşları geldi gitti bize davet beklemeden. Sadece bir ikisi gelmedi hala.:: Kirk yılda bir kendi arkadaşını davet ettim diye hemen kendi diğer arkadaşı davet etmemizi istedi
Aynen, bence hafif kıskançlık, hafif kontrolcülük karışımı 😂🙈 Ama çok büyütülecek bir şey değil.