Eşimi yakın arkadaşımdan kıskanıyorum sizce abartıyor muyum?

Bir kaç aydır tanıdığım bir arkadaşım var yakın arkadaş olmaya başladık ve eşimle çok samimi aynı yaştalar eşin bana abla demesin ya da ben ona abi demesem olur mu dedi ismimizi söyleyelim dedi eşimle gır gır şamata yapmaya başladı çok labali ve eşim yanımızda yokken kadının iki lafından biri benim kocam. Dün şöyle dedi böyle dedi çok komik falan diyip duruyor eşimden bahsedince göz bebekleri büyüyor ve gülmeye basliyor gecen eşim evden birsey alacaktı yanlış anlamazsan bende gideyim esine yardım edeyim dedi benimde içimde birsey yok tamam dedim gittiler aradım kaçırıyorum kocanı merak etme dedi çok yardımsever iyi biri gibi duruyor ama bana eşime zaafı var gibi geliyor sizce gereksiz kıskançlık mı yapıyorum?

Eşimi yakın arkadaşımdan kıskanıyorum sizce abartıyor muyum?
Cevapla