Eşimin ikinci eşiyim, bana telefon aldığı için ilk eşi kıskandı. Normal mi bu?

Esimin 2. esiyim bana iphone aldi bi kizi var on yasinda eski esi bunu duydu kendi telefonunu kirdi cocugun telini ben kullancam diye elinden alip babasina iphone 15 aldirdi ulan zaten cocuga ben alcaktim hediye boyle dalavereye gerek var mı
Eşimin ikinci eşiyim, bana telefon aldığı için ilk eşi kıskandı. Normal mi bu?
Cevapla