1 yıldır konuşmadığım arkadaşımın nişanına gitmeli miyim, ayıp olmasın diye mi çağırdı?

Eskiden çok yakındık ama 1 yıldır konuşmuyoruz, çağırdı ama gitmeli miyim bence sırf ayıp olmasın diye çağırdı sizce ne yapayım
1 yıldır konuşmadığım arkadaşımın nişanına gitmeli miyim, ayıp olmasın diye mi çağırdı?
Cevapla