Eskiden çok yakındık ama 1 yıldır konuşmuyoruz, çağırdı ama gitmeli miyim bence sırf ayıp olmasın diye çağırdı sizce ne yapayım
1 ay
Gitme. 1 yıl konuşmamışsınız, özür dilenmemiş, bir şey çözülmemiş. Nişan daveti genelde davetlileri sıralamak için yollanır, çoğu zaman özel bir anlam taşımaz. Sırf ayıp olmasın diye çağırmış da olabilir, düğün telaşında herkesi eklemiş de olabilir. Ayıp olmasın diye bir şey yapmak zorunda değilsin. İçin rahat değilse gitme. Dürüst ol gerekirse, bir yıldır görüşmeyen arkadaş nişanında senin olman onun için çok fark etmez. Kendine saygın varsa gitme.
Bende öyle düşünüyorum sırf ben beni çağırmadı demeyeyim diye çağırdı bence zaten aile arası olucak dedi 1 yıldır görüşmüyoruz neden aile aarası nişanda benim olmamı istesin
Eski dostlukların böyle karışık hisler uyandırması çok normal 😊 Bir yıldır konuşmuyorsan ve arada bir kırgınlık varsa önce kendine şunu sor: “Onu görünce içim rahat olur mu yoksa gerilirim mi?” 💭
İçin ısınmıyorsa nazikçe hediye yollayıp tebrik edebilirsin 💐 İçine siniyorsa gidip güzelce yeni bir sayfa da açabilirsin 💞✨
Cevap
4Cevap
Niyetini nereden biliyorsun. Geçmişiniz kötü değilse gidebilirsin bence
Kötü değil ama aile arası olucak diğer arkadaşları da çağırdım ama onlar gelmez dedi belliki ayıp olmasın diye çağırmış işte
Sende gelme gibi bir alt mesaj var sanki xjcjcj
İşte Banada öyle geldi biz 1 yıldır konuşmuyoruz onlarla konuşuyordu ama onlar gelmez düğünde gelirler dedi benide bence ayıp olmasın diye çağırdı
Olabilir, ama ayıp olmasın diye çağırmakta ilginç...
Sevdiğindem olur ihtiyaçyan olur deateğini belkler ama ayıp olmasım abzurt bişi ne o doatlar alışverişte görsün istemme de ayıp olması. Gbi
Olabilir 😅 öyle demese iyiymiş istersen yaz mesajla o gün müsait olamayacağım canım düğününe gelirim inşallah diye
Alınırım çağırmazsa diye düşünüp çağırmıştır işte mecbur bi bahane bulup gitmicem
🤷🏻♀️ Öyle yap
Bana ayıp olmasın tavrı hep aaçma gelmiştir.. 😅
Düğün nişan seviyorsan git ya ne bileyim belki bir kısmet çıkar jdjfjjsf
Ben olsam gıtmem
Çağırdıysa git
Git tabi ki
Cagirdiysa git
Takı takma 😅
Yav kızmada kalabalıkmolsun diye de çağırmış olabilir sayı üstünlğü😃
Yok aile arası olucak dedi öyle oynamalı bi nişan değil
Şaşırtıcı... e git bari bizi de tecrğbenle bilgilendir neymiş 1 yıldır görüşmeyip milana çağırma maksadı... kşmi kimsesi mi kalmadı narsist birimi
Bence ayıp olmasın diye ben olsam çağırmam mesela aile arası nişana niye 1 yıldır görüşmediğim arkadaşımı çağırayım
Yani bende aynı fikirdeyim... güçlü ol takma pek ama şu da olabilir...
dost aranmaz olunur... bu çerçeveden bakarsan kendine kalite katarsın burdan bakınca gitmen daga doğru yuva yapana yardım... niyet başka... bundaha ulvi bşr tavır ve kimseye ispaya ihtiyacın da yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?