Burdan iki haftadır konuşup arkadaş olduğum bir pembeli üye beni evine davet ediyo sizce gitmelimiyim, çok iyi anlaşıyoruz?

Birbirimizi görmedik, tanımıyoruz ama kızla çok iyi anlaştık tam kafa dengi. Tel no ver veya instadan konuşalım, birbirimizi görelim dedim ama sürpriz olsun evde tanışırız dedi, evi başka bir semtte ama semtin dışında bir yerde, yani gidilebilecek mesafede. Bu kız da benim gibi bekar ve İstanbul'da yalnız yaşıyormuş

Burdan iki haftadır konuşup arkadaş olduğum bir pembeli üye beni evine davet ediyo sizce gitmelimiyim, çok iyi anlaşıyoruz?
Cevapla