Yıllarca tek yaşamış biri için evlilik mi daha iyi yoksa özgürlük mü?

ben yıllardır tek yaşadım her ne kadar 2 ablam olsa da hayatımda hep tektim sessiz sakin bir yerde sessiz yaşadım ve onun verdiği şansla hep özgür oldum istediğim gibi hareket ettim tabiri caizse bildiğim gibi yaşadım hayatımı bu beni ister istemez etkiledi şimdi iş yerinde arkadaşlar evlilikle ilgili kavramları konuşunca bir de aklıma geliyor evlenince özgür olmayacağım hissi veriyor ben de size soruyorum özgürlüğünüz mü yoksa evlilik mi

Yıllarca tek yaşamış biri için evlilik mi daha iyi yoksa özgürlük mü?
Cevapla