Evlenince tüm hayatı eşle geçirmek zorunlu mu, bireysel özgürlük bitecek mi?

Gezmeye giderken eşinle, yemek yerken eşinle, affedersin s**çarsan eşinle mi olmak zorunda? Etrafımda kuzenlerime falan baktığımda Instagram paylaşımları hep eşiyle neredeyse hepsi hayatsız gibi anlamıyorum evlenince böyle mi oluyor hep? Ben özgürlüğüme düşkün bir insanım dolayısıyla bir insanın boyunduruğu altında olmak tüm dünyanı ona adamak çok zahmetli geliyor ve bunu yapanlara da şok oluyorum. Arkadaşları mı yok neden böyle oluyor evlenince? Umarım hiç evlenmem.

Evlenince tüm hayatı eşle geçirmek zorunlu mu, bireysel özgürlük bitecek mi?
Cevapla