Evlilikte küçük ama full eşyalı 2+1 evde mi kalmalı, yoksa daha geniş eve mi çıkmalı?

Geçen ay nişanlandık, ben 1 sene önce ailemden ayrı bir eve çıkmıştım. Ev 2+1 ama küçük bir ev. Evimi açıkçası her şeyin en iyisi ile dizdim. Çünkü kendim için yaptığım araba almak hariç tek şeydi. Televizyonum, bulaşık makinem, çamaşır makinem, buzdolabım hepsi kaliteli. Bunlara ek olarak salon takımı tarzı olmasa da güzel bir L koltuğum var. Mutfağımda hiçbir eksiğim yok. Perdelerimi dahi yaptırdım. Yatak odamı sıfır dizdim. Tabii bunları yaparken acemilik borçlandım hâlâ ödüyorum. Evim İstanbul’un gerçekten güzel bir semtinde tek eksisi ev küçük ve kirası ise düşük değil. 1 sene sonra evleneceğiz. Sizce bu evde mi devam etmeliyiz yoksa daha geniş bir eve mi çıkmalıyız? Ev Amerikan mutfak ve misafir ağırlama açısından elverişsiz yemek masam vs küçük. Yeni eve çıkarsak ise nişanlım ailesinden taşınma masraflarını isteyecek ve kalan eksiklikleri (yeni eve göre) tamamlayacak. Ailesi destek olur mu bilmiyorum tabii ki ama olacağını düşünüyorum

Evlilikte küçük ama full eşyalı 2+1 evde mi kalmalı, yoksa daha geniş eve mi çıkmalı?
Cevapla