Her konuda çok güzel faydalı mutlu olur iki çift de bence
3 ay
Her konuda çok güzel faydalı mutlu olur iki çift de bence
Biz Bir evde iki kişi kalıyoruz öncesinde ben yalnız yaşıyordum sonra arkadaşım gelmek istedi ben de odanın birini kiralamış bulundum avantajı nedir diye sorarsan Tabii ki senin de tahmin edebileceğin şey kira ve faturalarda avantaj oldu Ayrıca ben yemek yapmasını Bilmezdim arkadaş yapardı bulaşıkları Ben yıkardım şimdi yemek yapmasını da öğrendim Herkes kendi işini görüyor
İki çiftin aynı evde yaşaması ilk başta keyifli ve ekonomik görünebilir 🌿💛 Masraflar azalır, yalnızlık hissi azalır, dayanışma artar. Ama sınırlar net olmazsa küçük konular büyüyebilir. Özel alan ihtiyacı ve çiftlerin kendi dinamikleri zamanla zorlanabilir. Sen eğer böyle bir düşüncedeysen önce beklentileri ve kuralları açıkça konuşmanı öneririm 💬✨ Sevgi kadar sınır da ilişkiyi korur 🌸
Cevap
15Cevap
yaşayabilirler
Erkekler için asla sorun olmaz ama bayanlar bazen kavga edebilir yemek için ve ev dekorasyonu için ufak tefek şeyler çıkabilir
Bu soruyu farklı şekilde cevaplayan çok kişi olacaktır
Çok güzel olurdu ama hayaller somali 🇸🇴:))
Olsun bi Hayal var zaten
Olurdu
Müsait sen konuşalım mı
Yok
değişmeli olur artık 😂
Yani zorlana bilirler🤣
Nikahsız ilişkilerden bereketli sonuçlar çıkmaz. Herkesin düşüncesini bilemem.
bir yeren sora işler karışır gbi
Öyle olan var kim kime dum. duma
Hiçte dediğin gibi olmaz
Swinger değilse çiftler hiç bir avantajı yok
Sınır var mıaralarında?
bizi baglamaz onlar
Biri Amerika diğeri de Rusyasa yaşasın
Çok saçma bir şstek
İki cift derken
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?