Toplumda nezaket göstermek neden hemen flört olarak algılanıyor?

Gerçekten bazen havadan nem kapıyoruz. Birine sadece medeni bir insan gibi teşekkür edildiğinde ya da gülümsendiğinde, karşı tarafın bakışı bir anda 'Tamam, bu benden hoşlanıyor' havasına bürünüyor. Kimseye kibarlık yapılmıyor, her hareketin altında bir anlam aranıyor. Yani ne yapalım Angry Birds gibi mi gezelim kaşlarımızı çatıp. Sizce bu durum toplumdaki ilgi açlığından mı kaynaklanıyor, yoksa nezaket göstermeyi mi unuttuk?

Toplumda nezaket göstermek neden hemen flört olarak algılanıyor?
Güncellemeler
1 ay
🤍
Toplumda nezaket göstermek neden hemen flört olarak algılanıyor?
Cevapla