Hayattan korkuyor diyelim ama yine de kitap okuyor, dans ediyor, yemek öğreniyor, internetten geziyor, öğreniyor falan. Hatta bunları yapmasa bile asalak lafını hak ediyor mu 😟😟
1 ay
Hayattan korkuyor diyelim ama yine de kitap okuyor, dans ediyor, yemek öğreniyor, internetten geziyor, öğreniyor falan. Hatta bunları yapmasa bile asalak lafını hak ediyor mu 😟😟
Tabiki öyle bir şey diyemem. Hatta kadınlar çalışmaya zorlanmamalı. Çünkü çocukların anneye ihtiyacı var. Ve çoğu kadın hem evde hem işte çalışıyor. O yüzden evde de olsalar çalışıyorlar aslında. Yalnız tek sorun ekonomi. Öyle bir zamandayız ki enflasyon yüzünden insanların beli doğrulmuyor. O yüzden de kadınlar da çalışmak zorunda kalıyor ne yazık ki.
Hayır denmez çalışan akıllı kadın görmedim sen daha değerlisin gözüm de 🙄
Nasıl ya onlar da akıllı seni dinlemiyor güçlü kadın diye akıllı olmamış mi oluyor hayatta kalabiliyor işte ne güzel ben asalak lafı yedim bile çoktan ama asalagin çok anlamı var kendini geliştirmeyen mı demek yasayamayan mı demek anlamıyorum hangi anlamına bakmaliyim?
Okadar ağır söz ki kendimi mı gelistirsem hayatta kalan biri mi olsam kafam karıştı
Aynen akıllı oluyorlar 🤣🤣 söz mü dinlemesi lazım
Kendisini geliştiren kadın hayatta kalabiliyor demek değil ki hâlâ?
Hayat da kalma kişiye göre değişir 🙄 sistem de köle gibi yaşamak hayat da kalma olmuyor sanki 🙄
Akıllı kadın nasıl kadın? Akıllılar söz dinlemez genelde o yüzden dedin sandım
Evet kişiden kişiye değişir bence de içimizde o güdü var her yerde ben mesela erkekler sayesinde güçlü hisseden biriyim her deliliği yaparım yanımda bı erkek olursa her türlü zorluğu da yaparım
Öyle alışmışım yoksa en baştan kendime güvenerek gidiyordum
Bu bozuldu bı ara
Bu devirde erkeklere pek güvenme kız gibiler 🤣
Ama sistemdeki kölelik aklın göstergesi ben mesela çok korkarım işyerlerinden insanlardan anlayamamaktan
Bu da hayatta kalamamak demek değil mi?
Evet de neden böylesin fobinmi var dış dünyaya
Ahhahshs haklisin
Evet biraz öyle sorunlarım var
“Asalak” sözü çok ağır ve haksız bir ifade 😔 Evde olsa da kendini geliştiren her kadın üretiyor demektir. Kitap okuman, dans etmen, yeni tarifler öğrenmen, araştırman hepsi değerli 💫
Çalışmak sadece maaş almak değil. Evdeki emek, duygusal yük, bakım hep görünmeyen bir iş. Hiçbir kadın bu kelimeyi hak etmiyor 💐💪🏻
Duygusal yük mu bilmiyorum kendine bakamadiktan sonra o lafı hep yiyeceğiz bence
Bilmiyorum sonuç olarak bakamıyorum o güç yokama asalak zaten yaşayamayan demek. Bilmiyorum belki calisacak kadar akıllı olamayacağım?
Cevap
4Cevap
niyetin asalak değil. bence iyi bir kadınsın. hangi şehirdesin
Nwden sordunuz
düşüncelerin güzel bu yüzden.
Çöp toplayana bile okeyim ama hayattan korkan kişi ile olmaz.
üniversitede çalıştım stajda korksam da mecburen ama bı daha çalışmak istemiyorum bı zamanlarda ben de korkmadım çok net konuşuyorsun
Çalışmak için evden gittim döndüm
Ama artık korkuyorum ki birinin korkusu seni niye bağlıyor
Okey olan çok merak etme
Belki sen çöpçüyle olurken biz. cok eğleniriz hayattan korkusuzca hayat iş yerindeki korksuzlluktan ibaret değil ki hayattan korkmayı işe bağlamissin
Hayat senin hayatın istediğin gibi yaşamakta özgürsün kimse karışamaz,
Benim düşüncelerim de benim düşüncelerim.
Niye hayattan korkan ile olmaz peki
İnsanlar ogrenemez mı?
Korkak insana çocuğumu emanet edemem de ondan.
Ne alaka çocukla beraber kayıp mı olacağız ne güzel öğreniriz işte bence sen kötülere emanet etme
Ben çocuğumla beraber öğrenirim harika olur
Mutlu hayatlar 👍🏻
Sana da umarım
Çocuğun ile iletişim kurarsın umarım daha bunu beceremeyeecksen bence korkmaktan bahsetme
Kadınların çalışmasına karşıyım mümkünse hiç bir şey yapmasınlar eşine çocuğuna baksınlar
Ama bu sözü yiyoruz ne olcak kendimi gelirince mesela bu sözün etkisi kalkıyor mu?
Kendisini geliştiren kadın hayatta kalabiliyor demek değil ki hâlâ?
Erkeğin görevi çalışıp kazanmak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?