Çalışmayan kadınlara asalak der miydiniz hani tek başına korkan kadinlara yoksa kendini geliştiriyorsa demez misiniz?

Hayattan korkuyor diyelim ama yine de kitap okuyor, dans ediyor, yemek öğreniyor, internetten geziyor, öğreniyor falan. Hatta bunları yapmasa bile asalak lafını hak ediyor mu 😟😟

Çalışmayan kadınlara asalak der miydiniz hani tek başına korkan kadinlara yoksa kendini geliştiriyorsa demez misiniz?
Cevapla