Kadınları is yaşamında desteklemeyen bir yerde çalışır mıydınız?

70 erkek 10 kadının çalıştığı görece Muhafazakar bir kurumda calisiyorum.

Kadınlar açık giyinince gidip uyarmam bekleniyor, yaptığım işe alımlarda da buna dikkat etmem hatta oruç tutmayanı ya da namaz kılmayanı ise almamam bekleniyor.

Zaten firmanın s... dirik bir adi var kimse bilmediğinden başvurmuyor, başvuruya gelenleri de liyakat haricinde her şeyden elemek istiyorlar.

En son ramazanda aldigim kişi oruç tutmuyor diye bana baskı yapıldı, ben de napayim ise alacağım herkesin ağzını mi koklim dedim. Ama ciddi rahatsız oluyorum artık. İmdat kere imdat yani.

Güncellemeler
+1 yıl
1111
Kadınları is yaşamında desteklemeyen bir yerde çalışır mıydınız?
Cevapla