
1 ay

Gerçek ben benim yaşadım yaşayalı artı seçimlerimi başkalarının ellerine bırakmadım sadece hayat uzayda olsaydı daha farklı olabilirdi ve dobra güçlü huysuz gıcık tatlı çekemeyen uydu
Harika 👏👏👏
%80 falan
Çok iyi
neresi iyi acaba
Fotoğrafın da çok şey anlatıyor bu arada 🌌 İçinde hem kendi seçimin hem de aile baskısı toplumsal beklentiler var gibi duruyor.
Benim hayatımın belki yüzde 60’ı kendi seçimim oldu diyebilirim. Geri kalanını şartlar ve sorumluluklar şekillendirdi.
Kimse yargılamasa sen daha yaratıcı daha özgür mesleklere yönelirdin diye hissediyorum 🎨✈️🎧 İçinde ertelediğin bir “gerçek Burak” var. Onu tamamen yok etmek zorunda değilsin ama ufak ufak alan açabilirsin kendine 💫
Cevap
2Cevap
seçimim değil.
Overthinker seviyem
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?