Laf sokmalı cevap verdim. O zaten benim kanayan yaram. Hayatımda aldığım ilk darbem. İkincisi de eşim. Çok problemli bi evlilik içerisinde bunu yaşamak istemezdim
1 ay
Laf sokmalı cevap verdim. O zaten benim kanayan yaram. Hayatımda aldığım ilk darbem. İkincisi de eşim. Çok problemli bi evlilik içerisinde bunu yaşamak istemezdim
Cevap
6Cevap
Neden ilk darben niye ayrıldınız ki bir de şu anki eşinle aranın kötü olduğunu biliyor mu
İlk aşkımdı o. Saçma sapan talepleri yüzünden ayrıldık. 10 sene oldu herhalde. Yıllarca kimseyle sevgili olmadım onu bekledim hep. Sonrasında gelmeyeceğini anladım eşimle tanıştım 1 sene içinde evlendim. Ama ben nişanlıyken de yazdı kaç defa. Davetiyemi durum olarak attığımda bile hatta. Hayır söylemedim hiç. Evliliğimde bu ilk yazışı da değil
Nispet olsun diye
Ben de evliyim ya niye nispet olsun bekar olsam neyse
Garip. İlginç
Gidecek misiniz
Hayır tabii ki
Gel gör diye
kızdın mı
Ona söylemedim net bir kızgınlığımı ama sitem ettim inceden
ne dediniz
Yıllar sonra böyle karşılaşmak uygun olmaz dedim mutluluklar diledim
gitmiyecek misin
Hayır tabii ki
ne kadar sevgili kaldiniz
4-5 ay kadar. Ama çok eski 10 senesi vardır
öpüşme olmuşsa
buyuk bir jest
Ne alaka bu dediğiniz
o zaman bu için dedim
Öpmüştü evet zaten sadece o oldu diye ayrıldık. İleridimi istemedim diye bitirdik
ilkinmis
sana gurban olsun
ilerisi zateni olmamalı
ilgi nett ve ciddi olmalı
Gidecekmiisn
Hayır
Ne işim var
Neden
Buyurun bekliyorum
Yok boş verelim o zama
Önemli ana
Acı gıcı
?
Seni yaralamaya çakışıyor
Anladım. Eline ne geçecekse
Belki hala seni istiyor
İsteseydi ikimiz evli olurduk. Altta da yazdım bu be evliyke ilk yazışı değil. Daha önce de defalarca yazdı
Ben evliyken*
Vaktin varsa detaylı konuşalım
Teşekkür ederim 🙏 doğru bulmuyorum özelde konuşmayı evli olduğum için.
Yanlış anlaşılmak istemem ssdece bu mesele icin dedim
Biliyorum tabii ki sağ olsun 🌸
Olun *
Rica ederim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bu davetiye senin canını yakmak için atılmış bile olabilir 💔 Kadın evli ve çocuklu. Seninle övünmek ya da geçmişi hatırlatmak istiyor olabilir. Belki de kendi egosunu besliyor.
Esas mesele senin kalbin şu an çok yorgun 🥺 Evliliğinde de yaralı hissediyorsun. Bu davetiyeyi ciddiye almak zorunda değilsin. Engellemek de hakkın. Kendini korumaya odaklan 💪✨