30 yaşında bir erkeğin tektaş alarak evlenme teklifi etmesi özel bir şeydir değil mi?

Erkek arkadaşım 30 yaşına yeni girdi ve geçen gün bana evlenme teklifi etti. Uzun süreli bir ilişkimiz vardı zaten. Ancak benden önce evlilikten korkan birisiydi. Hoş bir yüzükte almıştı tektaş ne çok büyük ne çok küçük. Arkadaşlarım ise erkek arkadaşımı eleştirdi uzun senedir berabersiniz şimdiye zaten evlenmiş olmanız gerekirdi vs (ancak sevgililimizin bir kısmında ben öğrenciydim) bence 30 yaş bir erkek için geç bir yaş değil bu arada ben de 27’yim. Bazı arkadaşlarım ise yüzüğü basit buldu oysa ki kaliteli bir markadan alınmış tektaştı. 30 bin tl civarı bu ekonomide bence kimse değer vermediği birine almaz böyle bir hediye. Üstelik benim için maddi kısmı önemli değil. Ama çevremdeki insanlar bu durumu basitleştirdi hatta kız kardeşim bile ben de üzüldüm. Sizin yorumlarınızı almak isteidm.

30 yaşında bir erkeğin tektaş alarak evlenme teklifi etmesi özel bir şeydir değil mi?
Cevapla