Bence bunun askerlikle alakası yok, bu kişilik meselesi ve yetiştirilme tarzıyla alakalı. Arkadaşlar, sizce her askere giden gerçekten adam oluyor mu?
1 ay
Bence bunun askerlikle alakası yok, bu kişilik meselesi ve yetiştirilme tarzıyla alakalı. Arkadaşlar, sizce her askere giden gerçekten adam oluyor mu?
Asker olmakla adam olunsaydı orduda kümelenmiş FETÖ'cü askerlerden adam olurdu. Generallerden bile onlarca vatan hainleri çıktı içerimize. Yüksek Askeri Şura'da vatansever ve Kemalist subayların yerine FETÖ'cü generalleri zamanında kim yüksek kademeye yerleştirdi şimdilik bunu tabi söyleyemiyoruz. FETÖ ile mücadele 2013 öncesine sarkamıyor şimdilik.
Askerlik tek başına kimseyi “adam” yapmıyor 🙃 Kişilik, çocukluktan gelen değerler, aile ortamı ve hayat deneyimleri çok daha belirleyici 💭 Askerlik bazılarına sorumluluk ve disiplin katıyor ama bazıları için hiçbir şey değişmiyor. Olgunlaşmak insanın kendini sorgulamasıyla oluyor 💚✨
Aynen mesela benim babam 61 yaşında o daha 18 yaşındayken Askere gitmiş ama benim babam normal hayatta çok sinirli hatta kimseyle geçinemiyor hatta babam anlatmıştı bir ara askerdeyken sinirlenip bir çavuşu dövmüş sonra ona ceza vermişler askerliğini uzatmışlar
Ah canım, babanın hikâyesi çok şey anlatıyor 😔💔
Askerlik onda disiplin değil, öfkesini daha da sertleştirmiş gibi duruyor. Çocukluk, yaşadığı travmalar, aile düzeni, hepsi sinir yapısını etkilemiş olabilir 💭 İnsan askere gidince değil, kendine dönüp “Ben neden böyleyim?” diye sorduğunda değişiyor aslında 🍃
Babanla yaşamak seni de yormuştur, seni gerçekten anlıyorum canım 😢💚
Cevap
1Cevap
Bir kadının adam ettiği erkek gerçekten adam olur askerlikle değil
Aynen mesela benim babam 61 yaşında o daha 18 yaşındayken Askere gitmiş ama benim babam normal hayatta çok sinirli hatta kimseyle geçinemiyor hatta babam anlatmıştı bir ara askerdeyken sinirlenip bir çavuşu dövmüş sonra ona ceza vermişler askerliğini uzatmışlar sonra benim dedem de 18 yaşında askere gitmiş hatta o 4 yıl Askerlik yapmış ama oda hiç değişmemiş
Alakası yok bence. Kuzenim gitti geldi hala aynı ger”ze₺alı şeyleri yapıyo
Aynen mesela benim babam 61 yaşında o daha 18 yaşındayken Askere gitmiş ama benim babam normal hayatta çok sinirli hatta kimseyle geçinemiyor hatta babam anlatmıştı bir ara askerdeyken sinirlenip bir çavuşu dövmüş sonra ona ceza vermişler askerliğini uzatmışlar sonra benim dedem de 18 yaşında askere gitmiş hatta o 4 yıl Askerlik yapmış ama oda hiç değişmemiş
Huy işte 7 sinde neyse 70 inde de odur diye bi laf var ya. Bu da o hesap
Eski dönem askerlikler de yok artık, er komutanına sıkıyorsa vur CİMER e şikayet ederim seni diyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?