• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aile & Toplum

Bedelli askerlik yapan erkeğe adam denmez mi?

BiBusesin
BiBusesin Takip Et
Guru Yaş: 25
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
09
Yapay Zekaya Sor
Askerlik yapan erkekler hep bunu söylüyor. Doğru mu?
Bedelli askerlik yapan erkeğe adam denmez mi?
Bedelli askerlik yapan erkeğe adam denmez mi?
Cevapla
Erkek Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
9 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • farklibirakrep
    farklibirakrep Takip Et
    Xper 3 Yaş: 32
    +1 yıl

    Askere gidenler bilir uzun dönem askerler vatana millete sövüyor. Bizde de para olsa da bedelli gitsek diyorlar. Gerçekten askerden kaçanlar ayrı bir de eğitimi, kariyeri, ailesi olanlar var onlar için mantıklı ve doğru olan bedelli yapmaları.
    Neden düzenli askerlik var onu bilmeyenler böyle her şeye laf ederler. Askerliğin düzenli olmasının sebebi her hangi bir güvenlik sorunu veya savaş olursa, ordu ve teçhizat hazır , düzenli bulunsun diye ve her hangi bir savaş durumu olursa erkeklerin eli silah tutsun diye erkekler askere gidip oradaki düzeni koruyor ve askeri düzen eğitimi, talim vs. şeyleri öğreniyor. Kimse savaşmaya gitmiyor. Bedellide de bu eğitimi veriyorlar.
    Uzun dönem askerlikte yapılan şeylerde hep aynı döngü, spor, eğitim, talim ve sürekli içtima. Ve geneli gidip oradan komutanların işlerini yapıyor. Bir nevi amelelik yapıyorsun gidip. Faydası da var tabi çok şey de katıyor kiminde. Özellikle eğitim seviyesi yüksek olmayan biri uzun dönem gitse daha iyi olur.
    İnsanlar zannediyor gidip uzman askerlik yapıyor herkes dağa çıkıp çatışıyor zannediyor. Onu sadece uzman eğitimli askerler yapıyor.
    Tam tersi bedelli askerlik hem eğitimi, kariyeri, başarısı olan insanları korumuş oluyor. Bedelli gidip vatana çok hizmeti olan insanlar var.
    Tabi vatan hâinleri de var şahidim. Adam "savaş olsa gitmem beni niye zorla buraya getirdiler, para vereyim bunu da yapmıyım" diyor. Böylesi de var ama ikisi bir değil.
    O yüzden bedelli yapmak güzel bir fırsat gerçekten askere gitmeyim bir faydası olacak, bir şeyler yapacak veya düzeni olan insanlar için daha doğru hatta.
    Ama emin ol savaş vb. bir şey olsa önden koşa koşa gidecek vatan sevdalıları da var bedelli yapan.
    Ben de mecburi bedelli yaptım. Ama hep komando olmak istedim. Renk körü olduğum için maalesef komando olamıyordum. Ona rağmen bizim takım atış birincisi olmuştu ve hepimizin çok iyi olduklarını söylemişlerdi. Yani acemi eğitimini alıyorsun. Gerisi zaten düzenli olarak aylarca aynı şeyleri yapmaktan ibaret.
    Ben ilk bedelli gitmek istemiyorum diyince uzun dönem gidenler beni topa tutmuştu. Sonra mecbur gittim.

    0
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Arkadas 24 ay 18 ay 15 ay 12 ay ( kısa dönem olarak 8 ay 6 ay ) yapanlara sorun memlekete ne faydaları oldu. Şükür bende askerliğimi yaptım. Vatan borcumu ödedim. şu an 6 aya indi ve prof orduya geçildi bence norveç gibi yanlış hatırlamıyorsam 1 aylık temel eğitimi verip 2 ay da pratik eğitim verip askerliği bu şekilde yapmaları daha iyi olur. Zaten acemide ateş ettin ve ustaya geldik atış yaptın sonrası hep nöbet devriye vs baska birsey yok. Ye iç devlete külfet. Her bir askere devlet be kadar harcıyor bir internetten araştırın. He bedelli yapana da birsey diyemem hepimizde aynı durum vardı. İşi bırak git geldin mi iş yok ya da ful maddi zarara uğra. Kimse burada varan millet Sakarya yapmasın ülkücüyüm diye geçinip askerden kaçan veya kısa dönemle bedelliyle dalga geçip askerde ağlayan vardı ana avrat vatana söven vardı. Bırakın bu işleri. Bedelli yapan parası varsa yapsın. En azından vatana maddi zarar yerine yarar sağlıyor.

    0
    0 Yorumla
  • Ehlivukuf
    Ehlivukuf Takip Et
    FenomenMentor Yaş: 34
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 17,9b cevap paylaştı.

    onu diyenler imkan olsa onlar da yapardı. klavye kahramanlığı çoktur.
    Kırıkkale miydi Kırşehir miydi işte hatırlamıyorum. Oranın mhp il başkanı işte askerimiz suriye ye girdiğinde gerekirse gönüllü gideriz demişti. 40 yaş üstüydü sanırım. o vakte kadar askerlik yapmamış. 2019 da bedelli askerliğe başvurmuştu.
    futbolcular da öyle. sanırım volkan demirel di. gerekirse gideriz askere gönüllü demişti. ilk bedelli çıktığında hemen başvurdu.

    0
    1 Yorumla
    • 06Angara_lı
      06Angara_lı
      +1 yıl

      Bedelli yaptılar diye gönüllü olmayacakları anlamına gelmiyo usta adamların bi kariyeri var gidipte tuvalet mi temizlesinler

      Yorumla
  • kemalkskc
    kemalkskc Takip Et
    Xper 7 Yaş: 33 , eic 49%
    +1 yıl

    12 ay standart 2,5 yıl sözleşmeli personel olarak görev yaptım getirisi çamaşır bulaşık işlerimi yemek yapmayı öğrendim kendi ayaklarımın üzerinde durmayı öğrendimbazı şeylerin değerini daha çok öğrendim götürdüğü sürekli huzursuz ve agresifim geleli 6 yıl oldu ama hala kabus görüyorum bedelli konusu ise belirli kurulmuş işin düzenin varsa yapılabilir ama sorumluluktan kaçmak için kredi çekip gidenler zor hayatı çok sonra anlayacak

    0
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

7

Cevap

46

Cevap

  • Mustafacan30
    Mustafacan30 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35 , eic 98%
    +1 yıl

    Hiç askerlik yapmayanlara diyen çok oluyor.
    İnsanları yargılamak istemem.
    Çoğu erkek sağlık problemleri yüzünden askere gidemiyor. Bunuda kimse anlamıyor. Özellikle kız aileleri bu durumu sorun yapıyor. ( Bende askerliğini yapmayan oğlana kız yok ) Allah vermiş bir hastalık çocuk askerlik yapmaya el verişli değil tabiri caizse ( çürük çıktı ) Allahtan gelene şükretmek gerekir. Derdi veren Allah dermanınıda verir. O çocuğunda bir onuru gururu var neden böyle bir görüş sergileyip kırıcı veya üzücü dışlanma etkisi yapılıyor anlamıyorum. Askerlik kötümü değil tabikide. İyi yanıda var kötü yanıda ama Aksine çok iyi ve güzel. Yani bir erkeğin hayatında birdaha yaşayamayacağı göremeyeceği bir ortam. Bedelli olsun normal olsun. Sağlık problemi olmayan. Askere gidebilecek her erkeğin gitmesi gereken bir yer diye düşünüyorum

    0
    0 Yorumla
  • isibala
    isibala Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 38%
    +1 yıl

    askerlik fiziksel psikolojik zor bisey her adamin kaldira bilecegi sey degil yani coo adam psikolojik travma aliyor ki iyilesmez bisey bu fiziksel degilki doktora gidesin doktorum benim elimin ustu aciyor bir ilac sursun gecsin psikoloji bu ruh yani vede orada cok kotu seyler oluyor bu sistem ya normallesdirilmeli ya da ortadan kalkmali bu kurallar felan ben kendim 1 yil 6 ay askerlik yaptim ozel kuvetlerde cok pişmanim keski param olsada gitmeseydim askerliyin insana kattigi degilde aldigi seyelr daha cok onun icin bedelli yi destekliyorum ve de bu sistemde askerlik yapmak isteyenelerin işi olmali maasa bağlanmali kim daha fiziksel paikolojik iyi durumdasa o insanlara askerliye gitmeli calismali maas almali hemde işsizlik ortdan kalkar bi nebze. her insan sporcu degil kilometrelerce kossun spor yapsin her sabah vede baska seyler uzun konu.

    0
    0 Yorumla
  • Hjajsjsjsjsj
    Hjajsjsjsjsj Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28 , eic 98%
    +1 yıl

    Devletin meşru olarak tanıdığı hakkı parayla yapılan gayrimeşru birsey gibi göstermeye çalışan andavallarin lafı o. İşi gücü oturmuş ve düzenini bozmak istemeyen yasi da biraz ilerlemiş adamlar haklı olarak bunu tercih ediyor. Askerde gereksiz yere devlete yük olmak yerine devlete para kazandırıyor. Bunda ayıp birsey yok. Sanki savas çıktı da savaştan kaçmışlar gibi davranmayın lütfen. Fırsatları olsa kendileri de bedelli yaparlar da ancak konuşuyorlar işte.

    1
    0 Yorumla
  • Semih4500
    Semih4500 Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 98%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 869 cevap paylaştı.

    Adam denmez! Zengin denir 😂
    Bazı şeyleri çok abartıyorsunuz! Askerlik 6 ay zaman kaybından başka bisey değil! Ben 6 ay yaptım. Yaptığım askerlik bile değildi! Yatagimi bile toplamadığım zamanlar vardı. Hiç ceza almadım. Android telefon kullandım serbest bi şekilde. Disiplin falan yoktu! 6 ayda 1 kere ateş ettik o kadar!

    Bedelli yapanlar devlete daha hayırlı! En azından devlete para kazandırıyor. Ben devlete yük oldum! Bu devleti koruyanlar sözleşmeli er ve erbaşlar! Gerisi hikaye...

    0
    0 Yorumla
  • majestetuncay
    majestetuncay Takip Et
    Mentor Yaş: 40
    +1 yıl

    15 ay askerlik yaptım..
    ve hayır böyle düşünmüyorum..
    sadece askerliğin bir bedeli olmamalı diye düşünüyorum..
    yani parası olan gitmesin parası olmayan şehit olsun gibi..

    1
    1 Yorumla
    • BiBusesin
      BiBusesin
      +1 yıl

      Aynen maalesef durum bu. 60 bini cebine koyan yaşıyor

      Yorumla
  • mmsaci
    mmsaci Takip Et
    Guru Yaş: 53 , eic 97%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 594 cevap paylaştı.

    Onu söyleyenler de sanki dünyayı fethetmiş. Hadisinler oradan. 17 ay o canımsın bir aradaydım. Yaptıkları yegane şey alt devrelerine eziyet etmek hırsızlık yapıp adına yer değiştirme demek ve kaytarmakta uzmanlaşmaktan ibaret...

    1
    0 Yorumla
  • Necro12345
    Necro12345 Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,6b cevap paylaştı.

    Adamlık askerlikle alakası yoktur.
    Bir insan yedisinde neyse yetmişinde o dur.
    Askerlik yapmış, yapmamış, çürüğe çıkmış bu bir şeyi kanıtlamaz.
    Askerlik sadece her erkeğin görevidir, yapmak zorunda olduğu bir şeydir.

    0
    0 Yorumla
  • taytayko
    taytayko Takip Et
    Yoda Yaş: 37
    +1 yıl

    Eğer işi gereği yapıyorsa çokta mühim değil bedelli yapması askerlikte askerlikten çok diğer işleri yaptiriyorlar biz anı müdahale birimindeydik bir biz askerlik yaptık diğerleri genelde mutfak garsonluk, tamirat, şoförlük vb yaptilar

    1
    0 Yorumla
  • doucett
    doucett Takip Et
    Yoda Yaş: 38 , eic 43%
    +1 yıl

    Zengin fakir ayrımı yapmıyorum ancak fakirler her daim zenginleri kiskanmistir. Askerlige herkes gönüllü gider gönülsüz yapar. Artık bedelliyle bedelsiz arkerlik arasında bir şey yok hepsi kisa

    0
    0 Yorumla
  • Archetype
    Archetype Takip Et
    Xper 3 Yaş: 31
    +1 yıl

    Ben askerliğimi uzun dönem yaptım ve bedelli askerlik yapan kişi adam değildir diyemem askerde adam olmayan ne kadar vasıfsoz varsa yığılmış bedelli yapan kişi ya iş ya da bir nitelik sahibi adam mal mı vaktini o kadar sığırın içinde daha cümle kurmaktan aciz uzman bir davarın lafını çekmeye. Askerlik kutsal felan değildir.

    0
    0 Yorumla
  • biradetmehmet
    biradetmehmet Takip Et
    Master Yaş: 46 , eic 31%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 5,8b cevap paylaştı.

    Bedelli askerlik yanlısıyım orada aylarca bosu bosuna masraf edeceği yere devlet o adamdan para alacak illa askerlik yapmak isteyene de profosyonel eğitim verecek ve masrafları cıkacak

    0
    0 Yorumla
  • berkayalperdogan
    berkayalperdogan Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 99%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 679 cevap paylaştı.

    Hayır tabiki askerliğin erkeklik ile alakası olmaz olmuş olsaydı günümüzdeki erkekler böyle vicdansız olmazdı

    1
    0 Yorumla
  • aysekaptan
    aysekaptan Takip Et
    Master Yaş: 39 , eic 86%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 676 cevap paylaştı.

    benim dedem 30 ay babam ve amcalarım 20 ay dayım 18 ay büyük eniştem 24 ay abim 15 ay kuzenim 12 ay yaptılar ben demem açıkcası canım benim

    0
    0 Yorumla
  • Cleanman58
    Cleanman58 Takip Et
    Yoda Yaş: 23 , eic 98%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 420 cevap paylaştı.

    Ben askerlik yaptım onlar da yapsın diyen kıskanç zihniyetin düşünce ürünüdür. Dikkate alınmamalıdır.

    0
    0 Yorumla
  • Hakanmersn
    Hakanmersn Takip Et
    Xper 5 Yaş: 38 , eic 89%
    +1 yıl

    Adam olmayana 48 ay askerlikte yaptırsan boş ama 28 günde az olur az bi sabır öğrenir sadece. Yani askerliğin adamlığa katkısı azda olsa var

    0
    0 Yorumla
  • mehmetsercan
    mehmetsercan Takip Et
    Guru Yaş: 40 , eic 30%
    +1 yıl

    ben 15 ay yaptım ama yapmak istemeyende yapmayabilir parasını verip yapmayabilir dert degil adamlıkla alakası yok bence

    0
    0 Yorumla
  • вуηαяcσѕ
    вуηαяcσѕ Takip Et
    Mentor Yaş: 38 , eic 100%
    +1 yıl

    Ben 15 ay askerlik yaptım doğuda. Fakat insanları da yargılamam. Parası varsa yapsın beni ilgilendirmez.

    0
    0 Yorumla
  • 06romeo
    06romeo Takip Et
    Master Yaş: 60 , eic 98%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    DEMİR. Hem de zengin adam denir. Hükümet yeni açıkladı.

    🔴#SONDAKİKA

    Bedelli askerlik ücreti 55 bin 194 lira olarak açıklandı.

    0
    0 Yorumla
  • saçmabirkişilik
    saçmabirkişilik Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 81%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı.

    Katılmıyorum. Tercih meselesi. Devlet kişilere bu hakkı vermiş.

    0
    0 Yorumla
  • Ardavezeynep10
    Ardavezeynep10 Takip Et
    Yoda Yaş: 38 , eic 91%
    +1 yıl

    Adam denir tabiki de bedelli yapan arkadaşların sürekli anı anlatmaya çalışması iğreti duruyor

    0
    0 Yorumla
  • kafamıngüzelligi
    kafamıngüzelligi Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 99%
    +1 yıl

    Eskide kaldı artık bu laflar gidipte 6 ay paspas yapıp adam denilecekse sokayım öyle adamlığa fjdjd

    0
    0 Yorumla
  • Oluştur
    Oluştur Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 74%
    +1 yıl

    Bu hesaba göre bedelli bile yapamayan kadınlar, adam değillerdir..

    0
    0 Yorumla
  • oncaseyinardindan
    oncaseyinardindan Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36 , eic 84%
    +1 yıl

    daha çok adam denir çünkü parası vardır. hadi hayırlı işler.

    0
    0 Yorumla
  • mundodelafresa
    mundodelafresa Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl

    Onu adam olamamış erkek söyler. Kıskançlığından hasetliğinden söyler.

    1
    0 Yorumla
  • ProfessorSnape5
    ProfessorSnape5 Takip Et
    Bilge Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Adamlıkla ne alakası var buse sen git makyaj sorusu sor

    0
    0 Yorumla
  • IRobin
    IRobin Takip Et
    Master Yaş: 38
    +1 yıl

    Bunu diyen kadınları askere alacaksın..
    6 ay yaptım, imkanım olsa bedelli yapardım.

    Bi mükafatı yok..

    0
    0 Yorumla
  • Makinecamee
    Makinecamee Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Böyle saçma bir soruyu sormanız bile hata ne alaka askere giden herkes adam mı oluyor?

    0
    0 Yorumla
  • uzaylı_tony
    uzaylı_tony Takip Et
    Guru Yaş: 29
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    askerlik ortamı çok farklı bir ortam bedelli yapılacak bir şey değil aslında ben komandoydum birdaha gidermisin deseler gitmem :D

    0
    0 Yorumla
  • cemnudist
    cemnudist Takip Et
    Xper 6 Yaş: 45
    +1 yıl

    Bazen bir düzen kurarsın iş olarak ve sen ara verince bozulur o düzen çoğu oyuz den bedelli yapar bazısına çok para lidir o yüzden Adamlık çok farklı bir şey

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (45 üstü)
    +1 yıl

    Servetin sanadığı bir hafta faydalanmaktır bedelli askerlik. Adam olup olmamakla alakası yoktur

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Devletin tanıdığım bir haktır dedim. Aptal telefon saçma sapan bir şey yazmış oraya

      Yorumla
  • karsiyakaliali
    karsiyakaliali Takip Et
    Master Yaş: 61
    +1 yıl

    Bazı nedenlerden dolayı bedelli yapmıştır. Ön yargılı olmamak lazım.

    0
    0 Yorumla
  • LacivertGandalf
    LacivertGandalf Takip Et
    Master Yaş: 109 , eic 96%
    +1 yıl

    Tuvalet temizleyince mi adam olunuyor?

    3
    0 Yorumla
  • -_Tuniȿ
    -_Tuniȿ Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    +1 yıl
    Bedelli askerlik yapan erkeğe adam denmez mi?

    Bedelli askerlik yapan erkek

    1
    0 Yorumla
  • Yagmur_Derin
    Yagmur_Derin Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    +1 yıl

    yazık gerçekten yazık parası olmayan gidip ölsün ölmese bile sürünsün olan yine zevki sefa içindeki hayatına devam etsin. Nerde burada eşitlik?

    0
    4 Yorumla
    • Archetype
      Archetype
      +1 yıl

      Ne kadar canım bir yorum be kadar kıt görüşlü bir düşünce. Sokacam eşitlik eşiktlik diye zırlamanıza

      Yorumla
    • Yagmur_Derin
      Yagmur_Derin
      +1 yıl

      @Archetype terbiyesiz canım

      Yorumla
    • Yagmur_Derin
      Yagmur_Derin
      +1 yıl

      ben askerliği bedeli yapanlara erkek gözü ile bakmıyorum sende bedelisin sanırım cinsiyet değiştirebilirsin bir erkeğin totosu askerliğe girmiyor ise ona evlilikte bile güvenilmez. Sen adamlığını zaten yaptığın yorum ile belli ettin bir kadına karşı nasıl konuşmasını bilmeyip hakaret ettin seviyen belli adam olamadığın belli bu yüzden zaten bedellisin ;)

      Yorumla
    • Archetype
      Archetype
      +1 yıl

      Boş yapma

      Yorumla
  • Bay_Nutella
    Bay_Nutella Takip Et
    Master Yaş: 50 , eic 94%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 5,4b cevap paylaştı.

    6ay yapan erkek mi oluyor

    1
    0 Yorumla
  • Yazmiyorum
    Yazmiyorum Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    Ben bedelli askerlik yapmadim ama bedelli askerlik yapanda sucu yok erkektir bence

    0
    0 Yorumla
  • Atarlıı_Şekerpare
    Atarlıı_Şekerpare Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 96%
    +1 yıl

    Denir neden denmesin.

    1
    0 Yorumla
  • b4usleep
    b4usleep Takip Et
    Xper 6 Yaş: 54 , eic 98%
    +1 yıl

    Askerlikle adamlık arasında bir ilişki yoktur.

    0
    0 Yorumla
  • mergens
    mergens Takip Et
    Guru Yaş: 110 , eic 99%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı.

    Adamlıkla askerliğin hiç bir alakası yok.

    0
    0 Yorumla
  • Mitroglu
    Mitroglu Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 95%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı.

    Adam denmez adamın dibi denir

    0
    0 Yorumla
  • _Mer_ve_000
    _Mer_ve_000 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 29 , eic 98%
    +1 yıl

    ne alaka Allah askina

    1
    0 Yorumla
  • EtçilAmaEtYemeyen
    EtçilAmaEtYemeyen Takip Et
    Bilge Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl

    Denmez keşke bedelli kaldırılsa

    0
    0 Yorumla
  • Drakula3584
    Drakula3584 Takip Et
    Master Yaş: 42
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 8,9b cevap paylaştı.

    Vatan borcu öyle ödenmez.

    0
    0 Yorumla
  • Gecelerinprensi0635
    Gecelerinprensi0635 Takip Et
    Guru Yaş: 31
    +1 yıl

    Adamlık askerlige gidip gitmemekle ölçülmez

    0
    0 Yorumla
  • scorpion026
    scorpion026 Takip Et
    Master Yaş: 40
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 9,5b cevap paylaştı.

    bedelli birinden olası tehditlerde ne beklersinki.

    0
    0 Yorumla
  • MersinEsnafı
    MersinEsnafı Takip Et
    Xper 6 Yaş: 49
    +1 yıl

    Zor olsu bu soru ama yapsa iyidir

    0
    0 Yorumla
  • IAmarPresterAen
    IAmarPresterAen Takip Et
    Mentor Yaş: 34 , eic 52%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 11b cevap paylaştı.

    Adam denir

    0
    0 Yorumla
  • kibarvenaif
    kibarvenaif Takip Et
    Xper 6 Yaş: 45 , eic 99%
    +1 yıl

    Yoo, denir.

    0
    0 Yorumla
  • kurpagiribanzarşi
    kurpagiribanzarşi Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 99%
    +1 yıl

    Alakası yok.

    0
    0 Yorumla
  • MuhammedAliSavat
    MuhammedAliSavat Takip Et
    Yoda Yaş: 30
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 614 cevap paylaştı.

    Onkar cekemeyenler

    0
    0 Yorumla
  • 3baby5
    3baby5 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    Saçmalık

    0
    0 Yorumla
  • MutluOlYeter91
    MutluOlYeter91 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 34
    +1 yıl

    Nr alaka

    0
    0 Yorumla
  • isimsiz101xa2
    isimsiz101xa2 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 26
    +1 yıl

    denir

    0
    0 Yorumla
Devamını Gör(38)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Bedelli askerlik yapan erkeğe adam denmez mi?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Askerlik erkeği adam eder mi? 57 cevap verildi
Askerlik yapmayana adam denir mi ? yiğit denir mi ? 23 cevap verildi
Askerlik gerçekten erkeği adam eder mi? 95 cevap verildi
Askerdeki erkek aldatır mi? 21 cevap verildi
Yanından hiç erkek sesi gelmeyen biri asker midir? 8 cevap verildi
Askerlik yapmayan erkek basit geliyor? 13 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Dünyaca ünlü oyuncu Giancarlo Esposito müslüman oldu, kendisini tanıyor musunuz?
  • Omlet sever misin?
  • Kendi hayatı karanlıkken başkalarına ahlak dersi veren insanlara tahammülünüz var mı, yoksa yüzlerine vurmalı mı?
  • Kocamın kız kardeşimi benden daha çok beğenmesi normal mi, bu sözleri ne kadar ciddiye almalıyım?
  • Kimler sabah kahvesini içti?
  • Sevgilinin, arkadaşlarıyla fazla vakit geçirmesi seni rahatsız eder mi?
  • Merhaba arkadaşlar bir hafta sonra tekrar geldim sizde neler var ne yaptınız?
  • Her halinizle güzel misiniz?
  • Sizce insanlar en çok hangi duyguyu gizlemeye çalışıyor?
  • Aldatırken, aldatılırsanız tepkiniz ne olurdu beyler bayanlar😅?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨