Soğuk ve mesafeli görünmek neden hemen mutsuz ve memnuniyetsiz olmakla eşleştiriliyor?

İnsanlar ilk gördüklerinde çok mesafeli, soğuk ya da memnuniyetsiz görürler beni. Nasıl memnuniyetsiz göründüğüm hakkında hiçbir fikrim yok. Evet dışarı karşı soğuğum bu kabul. Bu hatta dışarı karşı bilinçli olarak geliştirmiş olduğum mizacım diyebilirim. Bazı insanlar bunu canı sıkkın ve memnuniyetsiz diye yorumlayınca bana bir sinir geliyor.. İnsanlar neden dışarı karşı soğuk profil çizen insanları üzülmüş, canı sıkkın veya memnuniyetsiz olarak yorumlar? İlla dışarıya karşı çok sıcak, herkesle hemen samimiyet kuran, herkese karşı cilveli bir insan mı olalım nedir. O zaman evdeki sıcaklığın, evde yapılan cilvenin ne anlamı kalır?
Soğuk ve mesafeli görünmek neden hemen mutsuz ve memnuniyetsiz olmakla eşleştiriliyor?
Cevapla