İnsanlar ilk gördüklerinde çok mesafeli, soğuk ya da memnuniyetsiz görürler beni. Nasıl memnuniyetsiz göründüğüm hakkında hiçbir fikrim yok. Evet dışarı karşı soğuğum bu kabul. Bu hatta dışarı karşı bilinçli olarak geliştirmiş olduğum mizacım diyebilirim. Bazı insanlar bunu canı sıkkın ve memnuniyetsiz diye yorumlayınca bana bir sinir geliyor.. İnsanlar neden dışarı karşı soğuk profil çizen insanları üzülmüş, canı sıkkın veya memnuniyetsiz olarak yorumlar? İlla dışarıya karşı çok sıcak, herkesle hemen samimiyet kuran, herkese karşı cilveli bir insan mı olalım nedir. O zaman evdeki sıcaklığın, evde yapılan cilvenin ne anlamı kalır?
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer