Kısa boylu ve güzel olunca bile neden hâlâ bu kadar küçümseniyoruz, bu boy takıntısı nereden geliyor?

Ben anlamıyorum kimse boyunu seçemiyor, kız olsan da erkek olsan da kısa olduğun için zorbalık görüyorsun. Ben çok güzelim, yeşil gözlüyüm, kıvırcık saçlıyım, beyaz tenliyim, gamze ve çillere de sahibim, yani cidden kendimi baya güzel buluyorum, dönüp bir daha bakılabilecek bi kızım ama boyum kısa olduğu için çoğu kişi beğenmiyor ya da işte sosyal medyada çok böyle kusursuza yakın bi çocuk gördüm siyah saçlı, mavi gözlü, beyaz tenli ama boyu kısa diye çoğu kişi zorbalıyordu.

Kısa boylu ve güzel olunca bile neden hâlâ bu kadar küçümseniyoruz, bu boy takıntısı nereden geliyor?
Cevapla