Evet maalesef butun kadinlar da var bu ,
1,50 kiz diyor en az 180
1,60 da öyle diyor
1,70 de öyle diyor
1,80 de öyle diyor
Sonra bana kalkıp neden sevgilin olmiyor elin yüzün düzgün diye sürekli sorup duruyorlar, sizde boy takintisi olduğu için olmasın sebebi?
Cidden artık ümidi komple kestim asla sevilmeyecetim ve sevmeyeceğim.
Zaten kadinlardan da artık nefret ediyorum ve bu konuda da haklıyım
1,50 kiz diyor en az 180
1,60 da öyle diyor
1,70 de öyle diyor
1,80 de öyle diyor
Sonra bana kalkıp neden sevgilin olmiyor elin yüzün düzgün diye sürekli sorup duruyorlar, sizde boy takintisi olduğu için olmasın sebebi?
Cidden artık ümidi komple kestim asla sevilmeyecetim ve sevmeyeceğim.
Zaten kadinlardan da artık nefret ediyorum ve bu konuda da haklıyım
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer