Kadınlarda neden boy takıntısı var, kısa boylu erkekler sevilemez mi?

Evet maalesef butun kadinlar da var bu ,
1,50 kiz diyor en az 180
1,60 da öyle diyor
1,70 de öyle diyor
1,80 de öyle diyor

Sonra bana kalkıp neden sevgilin olmiyor elin yüzün düzgün diye sürekli sorup duruyorlar, sizde boy takintisi olduğu için olmasın sebebi?

Cidden artık ümidi komple kestim asla sevilmeyecetim ve sevmeyeceğim.

Zaten kadinlardan da artık nefret ediyorum ve bu konuda da haklıyım
Kadınlarda neden boy takıntısı var, kısa boylu erkekler sevilemez mi?
Cevapla