Boy kısalığı bir insanın kendi seçimi değildir, neden küçümsüyorsunuz?

1.65 boyum avr, kısayım denebilir. Annem babam çok uzundu ama ben olamadım benım sucum değil yani kısa kızları niye asagılıyorsunuz Allah vergisi Allah'ı sorgulayın o zaman.
Boy kısalığı bir insanın kendi seçimi değildir, neden küçümsüyorsunuz?
Cevapla