Benim şuanki sevgilim 4 yaş büyük benden 2 senedir birlikteyiz ama ailem biraz mırın kırın ediyor büyük olduğu için ama bilmiyorlar ki şimdiye kadar hep kendimden küçüklerle yaşıtlarımla birlikte oldum hepsiyle de evliliğe yaklaşirken sorunlar çıktı. Sevgili iken en rahat olduğum istediğimizi yaptığımız ikimizde memnun mutlu olarak yaşıyoruz daha önceleri benim dediğim oluyor baskın bendim tabi ki onların da beni kontrol edebildiği oluyordu ama ilişkiye gireceğimiz zamanlarda birlikte olmayı planladığımız güne kadar nazlarıyla uğraşırdım gün gelirdi eve girerdik hepsinin bir şeyi vardı istemeden ya da yapamadığı falan oluyordu birisi ayağımla bir şey yapmasan olmaz mı diğeri ayaklarına bir şey yaptirmasan bana olmaz mı falan diye uğraşıyordum ama şimdi her ne derse isterse tüm kontrol sevgilimde her şeyi yapıyorum kölesi oluyorum çok keyifli yaşıyoruz her şeyi
13 Yorumla- 1 ay
Yaş konusu pek önemli değil bence. Eşim benden 10 yaş büyük ve hayatımın en güzel yıllarını onunla yaşıyorum. İlişkide erkek büyükse rehber odur, bizim kafamız rahat.
- 1 ay
Ay çok özür dilerim profilden kız sandım hahaha
- 1 ay
Önemli değil yanlış anlamalar anlayışlı olmak hoş karşılamak gerek birbirimizi. Sizin ilişkiniz de yaş sizin için iyi olmuş ilişkinize katkısı oluyor anladığım kadarıyla aileler ve yakınlarımız bizim kararlarımıza saygı duyuyor olsalar da fikirlerini söylemekten geri kalmıyorlar kız tarafı büyük erkeğe daha hoş yakışabilir ama erkeğin ailesi yakınları kız büyük diye biraz daha olumsuz yönde tavır alıp isteksiz şeyler söylerler vazgeçirmeye konuşurlar onlara göre de asla kötülüge bir şey demezler karşı koymazlar sonunda birbirinizi sevdikten sonra karar sizin derler. Ben şimdiye kadar ilişkilerimde aşılamayan basit şeyleri çok yaşadım ilk defa öncekiler de istediğim şeyleri bu büyük olan sevgilimle yaşıyorum görmezden gelinmesi gerekenleri öyle görüyoruz asla büyütmeden uzatmadan anlıyoruz birbirimizi. Bizde henüz evli değiliz ama hiç bir farkımız yok gibi hafta sonları da birlikte kalıyoruz zaten hafta içi de buluşuyoruz ama nadiren kalıyoruz birlikte evlerimize söylemiyor olsak da kaldığımızı şüphe de ettirmiyoruz. Sevgilimin benden öncede bir kişi olmuş hayatında 1 seneye yakın sürmüş benden 3 sene öncede ayrılmışlar aralarında bir türlü içten bir şey hissetmemişler ikisinde yakınlık istememiş yaşamamış biz sevgili olunca kendisi yönetmek istediğini söyledi ilişkimizi bende ona göre davrandım birbirimizi aynı şekilde isteyerek yakınlaştık normal zamanda olan huzurlu ilişkimiz yine huzurlu rahat olarak yakınlaştırdı bizi kontrol baskınlık sevgilimin elinde olsada fantezilerimi fetişimi olur dedi yaparken de kendi istedigi gibi yapmamı da söylüyor yaşı da düşünceleri de olgun olanlarla hayattan tat alarak yaşanıyor
En İyi Cevaplar
- Aile & Toplum konusunda 999 cevap paylaştı.
1 ayNeden onay vermediklerini sorgularım, gelenekselci ve ya geri bir düşüncede değilim ancak gözlemlerim kadarı ile ailesi tarafından hiç bir şekilde istenmeyen kişilerin evliliklerini gözlemlediğimde ya aldatma ya geçinmeme ya maddi olanaklar ya da geri plana atılmalar oluyor, bazen aileler bu konuda daha da ön görülü olabiliyor
18 Yorumla- 1 ay
Evet katılıyorum
- 1 ay
Teşekkürler
- 1 ay
- 1 ay
Hangi yüzden
- 1 ay
Üzüldüm geçmiş olsun çok varsa aile büyüklerini araya koyabilirsiniz
1 ayOldum. Çok aşık oldum , çok sevdim. O adam tanıdığım tüm erkeklerden evet çok farklıydı , bende özeldi. Annem asla asla istemedi. hatta her namazda ayrılsın, benim yüzüme bakmasın, beni terk etsin diye dua ederdi.😂 Sonunda ben bıraktım, beni bir konuda yalnız bıraktığı için... Ama sanırım ailenin gönlü olmayınca olmuyor ya bilmiyorum. En azından şunu diyebiliyorum çok sevdim ve onun için sonuna kadar gittim, herşeyi yaptım. Ve hâla çok mutlu olmasını isterim, ayrı olsakta. Allah'a emanet, iyi olsun. Pişman mıyım? Hayır. Hayat devam ediyor. Geriye bakmıyorum, hayatıma bakıyorum 🙂
020 Yorumla- 1 ay
Çok iyi yapıyorsun bence aile onayı olmadığında olmuyor
- 1 ay
Aynen öyle canım :)
- 1 ay
- 1 ay
- 1 ay
- 1 ay
- 1 ay
- 1 ay
- 1 ay
- 1 ay
- 1 ay
Biri sana her gün delisin derse bir gün delirirsin
- 1 ay
Delirmeme gerek yok evet zaten deliyim jffjjff
- 1 ay
Ne güzel sevmişsin...
Yapay Zeka Cevapladı
Bu soru tam kalp ile mantığın kapışması konusu işte 💘🧠 Senin yaşlarında ben de buna çok kafa yormuştum.
Ailenin onay vermemesi bazen tamamen önyargı olabiliyor, bazen de gerçekten göremediğin kırmızı bayrakları görüyorlar 🚩 O yüzden direkt “asla” ya da “olur tabii” demek yerine, hem kendi hislerine hem de ailelerinin gerekçelerine bakmak en mantıklısı bence.
Ben, ciddi şeyler düşünüyorsam ailemin fikrini önemserim ama son kararı yine ben veririm. Sonuçta o ilişkide yaşayacak olan sensin, onlar değil 💭 Peki sen şu an böyle bir ikilem mi yaşıyorsun, yoksa genel merak mı? 🙈💕00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
159Cevap
- Aile & Toplum konusunda 3,3b cevap paylaştı.
1 ayHayır , ailemi de üzecek kıracak bir davranışta bulunmam çünkü herkes gidiyor yanında her zaman ailen kalıyor
30 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 149,2b cevap paylaştı.
u 1 aykimseden onay almam.
20 Yorumla
1 ayKesinlikle asla)) sebep: ne kadar bilge biri olsam bile ailenin, senin görmediğin bakış açısı mutlaka oluyor, bunu dikkate almayacak kadar aptal olamam)) ama benim hayatıma bakarsak, aslında tersi oluyor onlar onaylıyor bolca ben birşeyler görüyorum ama ortak anlaşılan çok seçimler var, bu yüzden mutluyum
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 578 cevap paylaştı.
1 ayAilenin fikri benim için önemli çünkü hayat tecrübeleri var. Ama sonuçta hayatı yaşayacak olan benim. Eğer ortada ciddi bir problem yoksa, sadece ön yargıysa kendi kararımı veririm.
En doğrusu; hem kalbi hem aklı hem de aileyi mümkün olduğunca aynı noktada buluşturabilmek.00 Yorumla
1 ayMantıklı bir sebep gösterirseler baş göz üstüne, büyüğüm sonuçta benim ömrümün on katı kadar deneyimi var, bidiği vardır derim. Sebepsiz yok olmaz derseler o zaman da benim bir bildiğim vardır dinlemem🤓
Benim görmediğim bir detayı sunup sunmamalarına bağlı yani00 YorumlaYani 30 yaş altı ve 30 yaş üstü kafa değişir 30 yaş altı çoğu olurum seviyorsam dinlemem der ama zamanla insan hayat tecrübesi aldıkça aile haklıymış diyor Birak kızı erkek arkadaşlarimla ilgili bile su arkadaş tan uzak dur dediği erkek arkadaşlarim gün geldi yamuk yaptı ailem haklıymış dedim
02 Yorumla- 1 ay
Ben 30 yaş altıyım ve aile ne derse bir süre sonra o doğru çıkıyor o yüzden dinlemek lazım
- Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı.
1 ayAilem benim kararıma saygı duyar, benim ciddi hatalı, yanlış bir karar almayacağımı bilirler eğer buna rağmen karşı çıkıyorlarsa bir durur, düşünür acaba atladığım görmediğim bir şeyler mi var diye düşünürüm ve kararımı ona göre veririm.
00 Yorumla
1 ayEvet çünkü maalesef benim Baba tarafım yabancı bir kıza onay vermiyor müslüman olsa bile !
Bu yüzden müslüman yabancı bir kıza aşık olsam diyelim ki, isteselerde istemeselerde o kızla evlenirdim, yapacak hiç bir şey yok !00 YorumlaAile & Toplum konusunda 769 cevap paylaştı. Kimsenin onayı alınmaz bu tür konularda...
Ama ailemin de benle ters düşmeyeceğini, arkamda olacağını hayet iyi biliyorum.
Nerden? Yaşadım çünkü :)
01 Yorumla- 1 ay
Güzel
Ailenin onayı olmayınca ilişki daha fazla baskı görür. Eğer aranızdaki bağ güçlü ve sağlıklıysa yürüyebilir. Ama aileyle sürekli çatışma insanı yorar. En önemlisi, hem ilişkinin hem senin gerçekten mutlu olup olmadığıdır.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı.
1 ayAilem karışmaz. Annem sevgilimin olmasını ister, babamsa olgun, namuslu, saygılı kız olsun sorun etmez. Fakat bir sorun var bu sefer ben istemiyorum. Bunu söylememin sebebi ihtimaller üzerinden değerlendirme yaptım.
00 Yorumla
1 ayNormalde olmam ama karşı tarafın samimiyetine inandıysam ailemi ikna etmeye çalışırım elimden geleni yaparım ama karşı taraf ikna edemiyorsa Bu benim kötü niyetli olduğum için değil kendisi ikna edemediği için ve istemediği içindir
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,7b cevap paylaştı.
1 ayOlmamak lazım. Anne lafı dinlerim hep. Mesela neden onaylamıyor o önemli, maddi durumuna ya da görünüşüne karşı asla bir tepkisi olmaz. Davranışına ya da, konuşmasına vs. yönelikse onay vermiyorsa göz önünde bulundururum her zaman.
00 Yorumla Aile & Toplum konusunda 480 cevap paylaştı. Oldukta ne oldu ailem haklı çıktı kimse vazgeçilmez değildir aileniz onay vermiyorsa oturtup düşünün! Onlar bizim göremediğimiz şeyleri görebilir
30 Yorumla
1 ayAile onayı olmadan ilişkide rahat hissetmiyorum; öncelikle onların da destek vermesini isterim.
11 Yorumla- 1 ay
Kesinlikle
- Aile & Toplum konusunda 2,2b cevap paylaştı.
1 ayHayırdır ailem ne karisiyor
Düğünü kendim yapicam evi kendjm alicam bütün msddiyat bende kadını da kendim bulacam manevi yonden de her sey ben de ailem neye onay verecekmis onu anlamadım10 Yorumla
1 ayEvet istemediği ailemden hiç kimse istemedi ben üzülmeyim diye annem azını açmadı ama oda istemedi 2 buçuk 3 yıla yakın sürdü ama toksik di keşke hiç karşıma cikmasaydi şimdi kendimi toparlamaya çalışıyorum spora falan yazıldım toksik ilişkiydi siz siz olun aile sözü dinleyin
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 351 cevap paylaştı. Benim onay verdiğim birine ailemin onay vermeme ihtimali yok ama diyelim ki bu dediğin oldu, ikna etmeye çalışırım edemezsem ilişki bitiririm.
02 Yorumla- 1 ay
Olması gereken
1 ayHayat benim hayatım bu hayat yaşayacak olan benim ailem değil dolayısıyla kararları ben veririm. Ne eş dost ne çevre hiç umrumda olmaz karar vermem de.
00 Yorumla
1 ayOlursunuz herkes olmuştur. Gönül ferman dinlemiyor. Ya ailen tecrubelerine dayanarak gerçekten haklıdır, veya partnerini tanimadan panik yapiyorlardir.
00 Yorumla
1 ayKanka Aşk İçin Sevgi İçin Aileden Onay Beklemek Gibi Saçma Bir Olguya Kapılmak Biraz Komik Yetişkin Ve Meslek Sahibiyse İki Taraf Asla Sorun Olmaz Gül Gibi Geçinip Giderler Ha Bunlar Okuyosada Aşk ve Tutkunun Tadına Varsınlar Bir Gün Var Bir Gün Yok 😇😁🤘🤘
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 423 cevap paylaştı.
1 ayAilemin değil benim istediğim önemli.
Ailesiyle boşanmış insanlarla gelecek kurun.
Sizi öncelik yapmayan birisiyle gelecek kuramazsınız.00 Yorumla
1 ayOldum ama yürümedi. Zaten istememekte de haklıydı. Ben de farkındaydım ama âşıktım. Şu an düşünüyorum da iyi ki bitmiş. Zaten kendi ayrıldı benden. Ben, ayrılmayı beceremezdim yoksa.
00 Yorumla
1 ayneden onay vermediğine bakarım adım melek 6 yıldır evliyiz ailem onay vermiyordu ama X sebeplerden dolayı düşündüm ve evlenmeye karar verdim çokta mutluyum. Eğer işi yoksa madde alkol bağımlılığı varsa sorumsuz bir bireyse ailemi dinlerim ama öteki türlü din dil ırk veya meshep farklarında dinlemem buna benzer şeyleri kendin istişare etmen gerek
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 5b cevap paylaştı.
1 ayBenim seçtiğim birini onay vermeme ihtimali söz konusu olmaz.
Çünkü beni yetiştirenler onlar.
Ben onların aynasıyım.00 Yorumla Maalesef oldum
Ailem defalarcs haklı çıktı. Boşanmadik ama hâlâ çocuk için devam ediyoruz. Bakalım
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 6,4b cevap paylaştı. Evleneceğim kişiyi üçüncü kişilerin onayından geçirmem bu ailem bile olsa. Ben seviyorsam kimin ne düşündüğü umrumda olmaz.
00 Yorumla
1 ayDinlerim niye sonuçta onlarda beni düşünüyor kötü olsak sanki sevdiğim adam veya ailesi dıdısı beni düşünecek sankiidee ondan bosverirdim
00 Yorumla
1 ayOlurum ve ailemide umursamam. Gider ayrı ev tutarım bunun yüzünden ailem beni silerse bende ailemi silerim
01 Yorumla- 1 ay
Hayatımı ve fikirlerimi yönetmelerine izin verecek kadar kimseye değer vermedim bu hayatta ailem bile olsa vermemde
- Aile & Toplum konusunda 354 cevap paylaştı.
1 ayAilemin onay vernyecegine kesinlikle yaklaşmam her konuda haklı çıkıyorlar akrabada kimi uyrdiysalar sonunda pişman oldular
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 679 cevap paylaştı.
1 ayAilem tercihlerime saygı duyuyor tercihlerim de zaten ailemi utandıracak yahut hoşnut olmayacak birisi olmuyor
00 Yorumla Aile & Toplum konusunda 692 cevap paylaştı. Ortak noktayı bulmaya çalışırım iki tarafın gözünden bakmaya çalışırım ama birlikte olmak için çabalarımm.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 538 cevap paylaştı.
1 ayO hatayı bi kere yaptım pişman oldum tavsiye etmem 🙃
03 Yorumla- 1 ay
Aile sözü önemlidir
- 1 ay
Bazen bizim gözümüze perde iniyor insanların gerçek yüzünü göremiyoruz 🙃
- 1 ay
Kimseye o denli aşık olmamak gerekiyor
Müdahale edecekleri sanmıyorum ama fikir verirler. Eğer mantığa uyar bir şey söylerlerse ve gerçeklik payları varsa düşünüp değerlendiririm.
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı. Neden onay vermiyorlar bunun açılmasını yapmalılar bana mantıklı bir açıklama değil ise hayır ben istiyorsam devam ederim
00 Yorumla
1 ayToy zamanlarımda pek kulak asmazdım Ama aşkın gözü kördür derler Bazı şeyler bazen dışardan daha net görülür uyarılar bazen önemlidir
00 Yorumla
1 ayOlmaya çalışmıştım yıllar önce hatta nişan yapmıştık. Sonuç ailem haklıymış
10 Yorumla
1 ayAilem bu konuda bana karışmıyor. Aksine ne olursa olsun beni her zaman destekliyor ve saygı duyuyor
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 ayKötü bir kız olsa zaten ben evlenmek istemem. Hadi diyelim ben farketmedim ama kötü biri o zaman birlikte olmam ama ailemin dediği bana saçma gelirse ailemi dinlemem ve o kızla birlikte olurum. Çok büyük bir şekilde ikna etmeleri gerek yoksa yüksek ihtimalle ailemi dinlemem
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı. Gerekçelerini dinlerim sonunda yine bildiğimi okurum.
10 YorumlaAilem yok dediyse birlikte olmam. Bildiği bir şey vardır herkes ister çocuğu mutlu olsun
12 Yorumla- 1 ay
Oha çok iyisin abi ahshhd
- Aile & Toplum konusunda 846 cevap paylaştı.
1 aySeçtiğim kişi ailemin de onaylayacağı kişidir. Ben seçtiysem ailem karışmaz
00 Yorumla
1 ayBen onay veriyorsam onlarda verir. İyi seçim yaparım
00 YorumlaOlmam çünkü kendi kararlarıyle pek evlenmediler açıkcası aile baskısı hep
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 494 cevap paylaştı.
1 ayAile değil kişinin onaylaması lazım, aile ile mi gireceğiz yatağa ☺️
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 575 cevap paylaştı.
1 ayÖnce bir kendi değerlememi yaparım terazimde tartarım ona göre
00 Yorumla
1 ayniye onay vermediklerine bağlı haklılık payları varsa olmayabilirim
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 336 cevap paylaştı.
1 ayŞu ana kadar flört ettiğim kızları ailem görse utancından yerin dibine girer... 😂
00 Yorumla
1 ayAilem bana karışmaz. Karışmaya çalışıyorsa ciddi bir durum vardır…
00 Yorumla
1 ayailem vefat edeli çok uzun zaman oldu o yüzden böyle bir ihtimale tabi degilim
00 Yorumla
1 ayBiriyle beraber olmak için aile onayı bekleyen biriyle beraber olunmamalı 💥👊
00 Yorumla
1 ayiki gönül bir olmuşsa büyüklere de verdik gitti demek düşer
00 Yorumla
1 ayolmam ya zaten karismiyorlar karisiyorlarsa bir bildikleri vardir
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 382 cevap paylaştı.
1 ayNedenine bağlı olur. Ben daha dikkatli davranmaya başlarım.
00 Yorumla
1 ayOldum pisman oldum kurtulamıyorum da asla tavsiye etmem
01 Yorumla- 1 ay
neden kurtulamıyorsun ver mfyaya bıraz para ayagını kırsınlar bak bakalım sana yaklasıyorlar mı
Ailem her türlü onay verir yeterki omurgası bozuk olmasın.
00 YorumlaAilemin fikirlerine önem veririm ama benim hayatım, benim kararlarım
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı. Olurum. Fakat aileme göre birisini tercih ederim...
00 YorumlaOlamam bu konuda ailemi dinlerim aşırı aşık değilsem
00 Yorumla
1 ayAilenin, karsi tarafla ilgili hangi ayrintiya onay vermedigi önemli.
01 Yorumla- Devamını Gör (251)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 