Yardımcı olur musunuz lütfen. Ne yapacağımı hiç bilmiyorum?

Merhaba. Benim 8 ay boyunca ölümüne sevdiğim bir çocuk vardı. Ben onun hataları yüzünden ona veda etmek zorunda kaldım. Sonrasında psikolojik destek dahi aldım. Onu gerçekten çok seviyordum ve aradan 3 ay geçtikten sonra bana geri döndü. Yazdı. Başta güzel konuştuk. Beni özlediğini, sesimi duymak istediğini, bana kurban olacağını falan söyledi. Sonra konuşmayı başka yöne çeken bir söz söyledi. O an şok oldum. Görüldü attım ve takipten çıkardım. Sonra hiçbir şey olmamış gibi yine yazdı ve ben görüldü atınca bana yine küfür etti. Normalde asla küfür eden biri değilim. İlk defa o kadar ağır hakaretler ettikten sonra ben de küfür ettim. Ve engelledim. Aradan 3 gün geçti. İnstadan bir hesap açıp bana istek attı. Ve bir şeyler söyledi ve birden engelledi. Sonrasında tüm mesajlarını geri çekti. Bir şey söyledi ama ben anlamadım. Ve ne demek istediğini sormak için başka bir hesaptan istek attım. Benim isteğimi asla kabul etmiyordu. Ama okulumdaki 6 kıza ve takipleştiğim tanıdığım 3 arkadaşıma istek atmıştı. Çocuk takipleştiğim kişilere istek atmıştı. Onların isteğini kabul etmiyor ama onlara istek atıyor. Ben artık dayanamadım ve ablasına yazdım. Ablası bizden bayağı büyük. Kardeşinin normal olmadığını ve onlardan gizli yaptığı tüm pis işlerini söyledim. Ablası benden kanıt istedi ve ben SS alıp yazdığı kötü içerikli mesajları ona attım. Attığı sesleri ablasına gösterdim. Ablası onu mahvedeceğini ve bana onu engellememi söyledi. Onun iyiliği için yaptım. Daha fazla batmasın, belki utanır ve bir yerde durur, düzelir diye yaptım. Onu çok seviyorum. Onu ifşalamış gibi oldu, sanki ailesinin gözündeki temiz çocuk imajını yerle bir etmişim gibi oldu. Ama hepsi onun iyiliği içindi. Aşırı vicdan azabı çekiyorum. Bugün çok durgun. Sonra hiç haber almadım.
Yardımcı olur musunuz lütfen. Ne yapacağımı hiç bilmiyorum?
Cevapla