Ben 28 yaşındayım, üniversite mezunuyum, beyaz yakalıyım, iş ev arasında mekik dokuyorum. Hayatım hep monoton, piyasada düzgün adam da kalmadı, siz nasıl buluyorsunuz evlenecek birini?
1 ay
27 yaşında İSG uzmanı olan bir beyaz yakalı olarak aynı düşüncelerdeyim. Hem fiziksel olarak hem de karakter olarak düzgünü bulamadım o yüzden saldım bu işleri. İnsan en çok kendine değer verdiği zaman mutlu oluyor başka değer aramakla değil. O yüzden bunların hepsi duygusal boşluk dediğimiz gereksiz yokluk hissinden kaynaklı. Sonraları monotonlaşıp yerini toksik ilişkinin yer aldığı ilişkiye bence hiç gerek yok. Özellikle senin için. Çünkü 28 yaşına gelmişsin artık oksitosin hormonunun salgılanmadığı yaşlardasın ve bu yaştan sonra duygusal değil mantık ilişkisi kuruyorsun bunu her kadın yaşıyor.
Duygular zamanla hissizlesiyor her şey boş geliyor insana
Buna sebep olan flörtözlükler. Bu yaşa kadar onla bunla vakit çürütmekten dolayı hissizleştik.
Öyle maalesef bu saatten sonra ne vakit curutecek zamanım var ne de boş vaatler dinlemeye
Sana tavsiyem 1+1 ev al tek yaşa arabanı da al gez dolaş tatillere falan git. Belli bir yaştan sonra kimseyle olmuyor. Denedim cidden olmuyor. Bu sefer kendinden küçük veya çok büyük yaştaki adamlarla deneyemeye başlayacaksın ve anlayacaksın ki onlarda seni cinsellik menfaatleri için istiyorlar bunu da anlaman zor olmaz. 24 25 yaşında evlenmek lazım yoksa dikiş tutmuyor emin ol. İşin ucu 27 28 29 a kaçınca orada artık insan beyni de çamaşır makinesi rezistansı gibi kireç bağlıyor düzgün ve sağlıklı kafayla düşünemiyorsun ve ilişkine yansıyor. Evlenince ne oluyor peki evlenince de tek bir insana bağlı olunca kafan onla meşgul oluyor en azından geçmişte çok fazla insan birikmediğinden çok fazla da beynin yorulmuyor. Hayırlısı diyelim
Bence bir erkek olarak yaş aralığınız geç kalmış değil sizin zaten sizler hep geç olgunlasiyorsunuz. Ama ben yas olarak her şey geç kalmış hissediyorum. İnsan sadece koşulsuz sevgi ilgi merak edilmek istiyor hepsi bu
Doğru bir erkeğin 28 yaşında yaşadığı hayatı kızlar 18 yaşında yaşadığı için size geç olgunlaşıyoruz algısı yaratıyor:) Sende işte belli ki bu aşk işlerinde şansın yaver gitmemiş.
Doğrudur elbette herkesin kafa yapısı yaşadığı durum ve olgular olgunlaşmayi etkiliyor ama genel olarak sizi tanımıyor biri olarak söylüyorum bu düşünceyi...
Anladım
Şimdi hatırladım seni engeli yiyince dedim ne oluyor insan bi söyler gerekirse öyle engeller😀 biz seninle gayette iyi anlaşıyorduk düşmanın değildim ki cidden uzun zaman geçti merak ettim hatta bir ara hesabını bulmayı denedim bulamamıştım engellemeden önce bir yaz o hesabımıda sonra yine engellersin
Cidden bekliyorum en kötü yine engellersin ama biz düşman gibi konuşmayı kesmedik ki böyle profilden tanıyınca hemen engellemek ne vicdansız😀
Cidden çok komiksin😂🤣🤣🤣
Neden çok komiğim gayet iyi anlaştık seninle zamanında yalan mı o kadar dertleştik😀
Bu arada kuranın üstüne yemin ederim hesabını aradım sonradan bulamadım seninle konuşmak keyifliydi
Ben kimim ki kim bilir hangi konuştuğun kızım 🤣😂
Ki emin ol senin olduğunu anlamasaydım engel atınca banane der geçerdim
Ya ben kimim ki söylesene
O hesaba yaz kim olduğunu direkt yazcam tek tahmin kabul mü😀
Tamam yaz buradan
burada herkesin içinde yazmayım detay vererek tarif etcem çünkü
Lütfen son kez bir şey söylemek istiyorum beni affet demiyorum ama bir aç engelle
Engeli
Bu hisleri çok iyi anlıyorum 😊 28 yaş evlilik baskısının da arttığı bir yaş oluyor maalesef. Piyasa kötü ama tamamen umutsuz da değilsin ❤️
İş ve ev döngüsü seni kısıtlıyor. Ortamlara karışmadıkça düzgün insanla tanışmak zor oluyor. Hobiler, kurslar, arkadaş buluşmaları ve kontrollü şekilde uygulamalar şansını artırır ✨ Zamanı gelince doğru kişi mutlaka çıkar karşına 🌿
Cevap
26Cevap
ara bulursun
Sen daha evlenmezsin. Gücün tadına varmışsın, kriterler yerine oturmuş öyle birini de bulamazsın büyük ihtimalle.
😂😂
👍🤣,
aramıyorum ben de kamu personeliyim isteyen bulur monoton bir hayatım yok aslında spor iş ev şehir şehir gezerim izinlerde
Bende kamudayım atandım 32 yaşındayım ama hayatıma giren insanlarda doğru kişi dediğim olmadı. Nihayetinde bir adım atmadım ciddi mana da. Nasip diye düşünüyorum bilmiyorum ama gayette gerekiyor işte. Özgüveni yüksek biriyim yani iyiyim her anlamda. Biraz da denk gelebilmeyi sağlamak lazım
Orası öyle elbette benimde aynı şekilde doğru dürüst insan kalmamış hep bir menfaat peşinde insanlar gerçek sevgi saygı yokk
Ya açık söyleyeyim bir sürü insanla tanışıyoruz konuşuyoruz vs ama ben kendim için söylüyorum bu saatten sonra öylesine goy goy yapacak olursa olur olmazsa olmaz modunda birini almak istemiyorum hayatıma. Hani zorluklar illa ki olacak olsun da sorun yok ama buna değen biri olsun istiyorum. Böyle karaktersiz, dengesiz ergen triplerine girecek biri olacaksa zaten uzak dursun 😀
İşte ayni kafadayim sizinle tanışmak isterim eğer sizde isterseniz
Aynısı ben 30 yasindayim üniversite mezunuyum beyaz yakaliyim aynı problem
Düzgün insanlar yine var, azınlıkta olsa bile.
Bulmak için zaman ve emek harcamak lazım.
düzgün adam kalmadı mı? düzgünden kastın ne? bwmli, aylık geliri 200 bin olan hanry cavill tarzı biri mi?
Kadınlar nedense hep paragöz zaten bu devirde erkekler şu olayı algılamıyor kadınlar erkeklerin eline muhtaç değil artik
Çalıştığımız yerde ortamlarınızı yok mu beğendiniz hiç kimse?
Herkes evli🤣
En kötüsü de o değil mi. Ben de öğretmenim okulundaki bütün arkadaşlarım evli 🙂
İş ev iş ev başka ortam yok😊😄
Maalesef bazen bu şekilde olabiliyor. Ben de baktım ki bu şekilde bir kısır döngünün içine girdim spor yapıyorum kafede gidiyorum oturuyorum kendime zaman ayırıyorum başka çare yok 🙂
Yurtdısında bende bulamadım, Tr de hiç yok düzgün birisi. Olanları da bize denk gelmiyor
Aynenn öyle
Bulabilen varsa bize de yol göstersin. Cidden suyu çıktı artık.
Allah gönlünüze göre versin inşaallah
İnşallah
bende beyaz yakalım bende bulamıyorum
Bulamazlar ki , çok fena saklandım
Kadınların çoğu bu durumda
Sırf çalışıyorsun diye monoton yaşamak çok saçma
Kurslara git, arkadaşların referans olsun
Bizim durumda aynı farksız değiliz
Pisaysa cikmadik daha bulamazsın :)
Aynı durum bizde de var hahaf iş ev ev iş
Piyasada düzgün kadında yok valla
Senin gibi bir kız bulamadık be
aynı senın şeklin erkek versiyonuyum :)
Ve 23yasindasin daha çok yok var😄
hahah hayır orada öyle yazıyor senden daha büyüğüm :)
🥹neyse sende bizdensin desene
nerede yaşıyorsun şehir?
Ankara
Biz seninle konustuk galıba ya
Ben kimseyle konuşmam sanmıyorum
doğru demişim demek
Bende beyaz yakaliyim bende bulamiyorum yok yani
Görücü usulü bak
Evlencek erkek kalmadi kapan kapti
Bence var çok var
Sosyal etkinliklere katıl
sev yeter 💙
Seviyoruz sevilmiyoruz😄😂
kaderimiz bizim
Öyle 😂
şans bu ulkebin tek sevmediğim seyi budur
işinden şanslı msn
Yok onda da tık yok 😄ne aşkta ne işte
puhhh inşallah düzeltirsin
Niye eehek yokmu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?