Dogru insan sayisi azaldigi icin denk gelmekte zor maalesef. Ama hemcinsim degilde karsi cinsimde boyle birileri var mı merak ettim
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
3 yanlış 1 doğruyu aldı gitti, bütün hikayem burada bitti
İnan yazdigindan bisey anlamadim ama tek anladigim olur gibi olan bisey olmus ama olmamis kotu sonuclanmis sende yikilmis mahfolmussun
Sözü yanlış yazmışım zaten, doğrusu şöyle olacaktı; 3 yanlışım 1 doğrumla çekti gitti, bütün hikayem burada bitti ama evet doğru yorumladın
O şimdi başkasıyla mutlu ben ise yalnız
Biliyorum o duygu nasil bisey. Uc sene boyunca sevgilisi olan birine asik biri olarak. Ama hayat devam ediyor be istiyosa o kalbin acidan yansin kavrulsun ama yinede devam ediyor hayat. Ayakta durmak zorundasin mecbur
Bir şekilde durdum ve hayatıma devam ettim zaten, kendimi toparladım da sayılır, hatta onun bırakıp gittiği halden çok daha farklı şekildeyim, iş hayatımla mutluyum
Ne kadar guzel. İsine gidip geliyosun hayatina devam ediyosun ayakta kalmak icin caba sarf ediyosun. Tebrik ederim seni💚
Herkes basaramaz bunu cidden.
Teşekkür ederim güzel yorumun için, int*hara kalkıştığım zaman da oldu ama bir şekilde hayat beni yaşamaya itti ama hayatta olduğum için mutluyum evet
İnsallah Allahin izniyle zamanla cok daha iyi olacaksin. Ben inaniyorum. Kendine biraz zaman tani akisina birak. Ama dozunu kacirip kendini tamamen isine kaptirma. Biraz kirsal boyle yesillik bi alana cik yuru. Sevdigin muziklerden dinle. Meditasyon yap oda iyi gelir ben bazen yapiyorum. Yemek yapmayi bilmiyorsan hafta sonu onunla ilgilen biraz ugras. Bunlar hem seni iyi hissettirir hemde daha cabuk iyilesmen icin onune yol olur💫🙂
Şu sıralar işim yoğun olduğu için pek o tarz şeylere zaman ayıramıyorum ama inşallah Haziran ayı gibi bu dediklerinizi yapacağım, bu hayatta biraz da bencil olmak gerekiyor sanırım, kendine vakit ayırmayı bilmek gerekiyor 😊😊 güzel yorumlarınız ve desteğiniz için gerçekten çok teşekkür ederim, çok güzel bir kalbiniz var
Hatta dusa girince telefondan son ses guzel bi muzik ac. Dus alirken o muzigi soyleyerek dus almak acayip zevk veriyor tarifi cok baska😂 sanada tavsiye ederim
Evet onu yapıyorum 🤣 bir gün o telefonu öyle bozacağım ya da komşular şikayet edecek ya bakalım ne zaman
Her Allahin gunu dus almiyorsan bisey demeye haklari yok. İnsanin eglenip gulmesinde bi sakinca yok ki buna laf edip karisamazlar da zaten. Hayata bi kere geliyosun yasamana bakacaksin
Arabada uyumuştum bir kere, uyuşturucu kullanmışım diye şikayet etmişler beni, öyle bir şey kesinlikle olmadı, ne alkol ne uyuşturucu hiçbir şey kullanmamıştım, ters kelepçe götüreceklerdi neredeyse, polislere durumu açıklayana kadar canım çıkmıştı 😅 böyle komşulardan beklerim yani şikayet
Aman oyle insanlarin cani ciksin. Beddua eder gibi olmasinda. Herkes kendini bilip yurudugu yolundan cikmadigi surece sıkıntı yok
Banada bi komsumuz yapmadigim halde eve erkek atti demis annemd
Anneme
Ettigini bulsun Allahtan utansin dedim sustum hicbisi demedim. Sonrasinda gorucu ayarladi bana onuda kabul etmedim😂😂
Bu insanlar neden böyleler anlam veremiyorum, iftira atmak bu kadar kolay olmamalı, bir insanın hayatıyla bile oynama durumları var, neden bu kadar acımasızlar, yüzsüzlük yapmış bir de, utanması da yok 😅
Aman herkes ettiginden utansin. Rabbim yasattigini yasatmadan oldurmem diyor elbet birgun herkes ettigini bulur. Hanfendinin Şu an uc tane oglu var hepside evlenecek adim kadar eminim gelinlerinden biriyle illaki anlasamayacak o zaman gorurum ben
Evet ilahi adalete ben de inanıyorum, o yüzden birisine bir şey söylerken bile düşünürüm, elbet ilahi adalet de onun için tecelli edecektir ki benim çevremde bunla alakalı çok yaşanmışlık oldu inanıyorum o yüzden
Demet akalinin ilahi adalet sarkisi geldi aklima😂
Yarina kalsada yanina kalmaz aci ceker gelir karmasi varrr🎶🎶
Bak ne doğru söylemiş şarkıda😅 yarına kalsa da yanlarına kalmaz hiçbir zaman, biz kendimizi bilelim onların içini bilen de elbet var
Neyse ben ufaktan kaciyim evde misafirimiz var yatili. Sabah kahvalti icin erkenden uyanmam gerekiyor o yuzden yatmak zorundayim. İyi geceler dilerim umarim daha iyi olursun💛
Teşekkür ederim güzel yorumların için ben de yatacağım sabah yine çalışmaya devam bende de, sen de umarım hayatında hep güzel şeylerle karşılaşırsın, mutlu olursun, iyi geceler
Bazen doğrular hayatın akışına göre yanlışa evrilebiliyor, bilmeni isterim.
Olabilir evet hayat dogru bildiklerini bazen yanlisa cevirebiliyor. Hayirlisi diyelim
Çok öyleleri ana elektrik falan işleri var oda uymazsa olmuyor heralde
Hoşbuldum, varım fakat kafa dengi birisi bulmak aşırı zor.
Evlenmek isteyip te başkasıyla evlenişini izleyen ben sonra bi baktım hepsi evlenmiş çok kolay sanırım evlenmek
Evlenmek zor is. Kolay bisey degil. Heleki dogru ve uzun omurlu bi evlilik istiyorsan iyice dusunmen gerekiyo
O kadar kolay alinabilecek bi karar degil ki alel acele evlenip mutlu olan bosanmayan cift sayisi cok az
Evet tüm ailesi fetöden içeri girdi sadece ben vardım yanında :D ailemi karşıma aldım kavga ettik. Ben askerdeyken çok ağır konuştu ciddi değilmişim benden baba olmazmış neyse. Sonra zaten her türlü bağımlılım var artık evlenemem :D
Anladim. Hakkinda hayirlisi neyse o olsun
Bazen düşünüyorum ayağa kalkıcam başarıcam ama evden dışarıda çıkmıyorum arkadaşlarımla aram açıldı baya içimi döktüm bi tık sağolasın
Elbette var olmadı olmiyacakta galiba
Yaş kaç
20 yasindayim yaziyoya
dogru kısı cok ama yanlıs kısı benım
🫣🫣🫣
Oluruna biraktim
Burdaaa!🙂
Var tabi
maalesef var
Burdaa