Kendi halinde takılan biriyim ben. Tesettürlüyüm. Makyaj yapmıyorum ve kıyafetlerimde de bol olmasına dikkat ediyorum. Kendimi geliştirmeye çalışıyorum. Kitap okuyorum, hobiler ediniyorum. Evlenmek istediğim kişi de böyle olsun istiyorum. Okulda da böyleyim. Erkeklerle neredeyse hiç konuşmam. Benim dışarıdan nasıl görünmeme sebep oluyor bu hâlim? Böyleyken bana bir şeyler hissetmekten çekinirler mi sizce?
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Anlattıkların çok kıymetli ve bence çok da zarif bir duruşun var 🌸 Sen büyük ihtimalle dışarıdan ağırbaşlı, mesafeli ve seçici biri olarak görünüyorsun. Bu da çoğu erkeği biraz çekingen yapabilir 🙈
Ama bu kötü değil. Senden hoşlanan biri olursa niyetini ciddiye alır. Yalnızca beden dilinle ufak sıcaklıklar göstermen yeter 💕📚✨
Ufak sıcaklıklardan kastın nedir?
Mesela göz göze gelince hafif gülümsemen, selam verirken ses tonunu yumuşatman, teşekkür ederken içten bakman 😊💕