Aile evinde çalışmayan yeni mezun, atanmayı beklerken suçluluk duygusuyla nasıl başa çıkar?

Merhaba arkadaşlar. Yeni mezunum. İlk senem. Çalışmıyorum, sınava hazırlanıyorum. İnşallah atanırım. Ancak aile evinde içtiğim su bile batıyor. Babam 10 yıldan fazla süredir çalışmıyor. Herhangi bir sağlık problemi yok. Babamdan günlük bazen çikolata falan alırım, onun parasını alırım. Onun haricinde almam. Dışarı çıkar gezersem biriktirdiğim para var, oradan harcıyorum. Üniversitedeyken son iki sene çalıştım. Babam sadece son sene aylık 1000 yollardı. Bazen bir tık fazlasını yollardı bazen de hiç. Sürekli değil yani. Sonra yoruldum, eve gelince çalışmadım. Zaten sınava da az kaldı. Ama zoruma gidiyor. Babam "Ölmüyor da, elalemin kızına bak çalışıyor" falan gibi şeyler söylüyor. Biliyorum, içtiğim çay bile gözüne batıyor. Yetim malı yer gibi huzursuzum. Yani yediremiyorum arkadaşlar. Öyle, fikrinizi almak istedim onun için yazdım.

Güncellemeler
1 ay
Babam emekli
Aile evinde çalışmayan yeni mezun, atanmayı beklerken suçluluk duygusuyla nasıl başa çıkar?
Cevapla